معرفی دو سری جدید نوت بوک ایسر : Nitro 5 و Spin 1

0
2516
معرفی دو سری جدید نوت بوک ایسر : Nitro 5 و Spin 1

قبل از آغاز نمایشگاه کامپیوتکس تایوان که بیشتر بر مسئله سخت‌افزار و کامپیوتر تمرکز دارد شرکت ایسر از دو نوت‌بوک جدید با دو رویکر متفاوت رونمایی کرد؛ دو عنوان جدید نوت بوک ایسر شامل Notro 5 و Spin 1 نام دارند که هریک کاربران مختلفی را هدف قرار داده‌‌اند. نیترو 5 به گفته شرکت سازنده برای کاربران گیمینگ نچندان حرفه‌ای طراحی شده و از لحاظ قیمتی در حد و اندازه‌های لپ‌تاپ‌های معمول است. Spin 1 نیز طراحی شیک و امکان جابجایی بالایی را ارائه می‌کند.

نوت بوک ایسر نیترو 5 در ورژن‌های مختلفی از لحاظ سخت‌افزاری ارائه می‌شود اما همگی آنها دارای صفحه‌نمایش 15.6 اینچی فول اچ‌دی بوده و از صدای Dolby Audio Premium پشتیبانی می‌کنند. در بخش پردازشی این نوت‌بوک‌ها یا از نسل هفتم پروسسورهای اینتل Core و یا پروسسورهای AMD سری A استفاده شده که به ترتیب یا دارای گرافیک‌ NVIDIA GeForce GTX 1050 ti و یا AMD Radeon RX550 هستند. رم دستگاه می‌‌تواند تا 32 گیگابایت DDR4 افزایش یابد و حافظه‌های داخلی نیز تا 512 گیگابایت SSD یا 2 ترابایت خارد معمولی قابل ارتقا است. در این سری از پورت USB Type-C استفادهشده و فن‌های دوگانه آن نیز با مجهز شده به فناوری Coolboost ایسر از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کنند. این مدل از ماه جولای به بازار آمریکا با قیمت شروع 799 دلار ارائه می‌شود.

معرفی دو سری جدید نوت بوک ایسر : Nitro 5 و Spin 1

ایسر Spin 1 یک لپ‌تاپ 11.6 اینچی تبدیل‌شونده (Convertible) است که از یک شاسی فلزی و صفحه‌نمایش فول اچ‌دی بهره می‌گیرد. این دستگاه سبک وزن تنها 14 میلیمتر ضخامت دارد و در آن از پروسسورهای جدید اینتل پنتیوم یا سلرون استفاده خواهد شد. رم دستگاه 4 گیگابایت از نوع DDR3L بوده و حافظه داخلی آن نیز تا 128 گیگابایت از نوع eMMC است. در این لپ‌تاپ از یک پورت USB 3.1 و دو پورت USB 2.- استفاده شده و خروجی HDMI نیز همراه با بلوتوث 4 و درگاه microSD‌ دارد. باتری این مدل به گفته ایسر می‌تواند تا 8 ساعت توان مورد نیاز لپ‌تاپ را تأمین کند. قیمت آغازین این سری در زمان ارائه آن در ماه جولای به بازار آمریکا 329 دلار است.

منبع

ارسال یک پاسخ