با موتور BMW کانسپت Motorrad Concept Link آشنا شوید

0
4235
با موتور BMW الکتریکی Motorrad Concept Link آشنا شوید

شرکت BMW امروز در رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017 در میلان ایتالیا از موتور سیکلت جدیدی رونمایی کرد که مشخصات جالب توجهی را در بر دارد. این موتور BMW در دسته بدون آلودگی یا Zero emission قرار داشته و طبیعتا یک وسیله نقلیه برقی است. این وسیله نقله از مدل Motorrad Vision Next 100 این شرکت الهام گرفته و نام آن Motorrad Concept Link است. شرکت سازنده این موتور جدید آن را ارتباط دهنده اتصالات دیجیتالی و نیازهای شهری به جابجایی روی دو چرخ معرفی کرده است البته این موتور BMW هنوز یک ایده یا کانسپت بوده و مثل دیگر کانسپت‌ها که معمولا به واقعیت تبدیل نمی‌شوند شاید هیچگاه به عنوان یک ایده عملی، به بازار ارائه نشود.

 

 

در Motorrad Concept Link باتری‌های ارائه دهنده انرژی دستگاه در پایین قرار گرفته و قوای محرکه نیز در چرخ عقب جای دارد. قابلی E drive در این موتور سیکلت بر افزایش هرچه بیشتر رانندگی و افزایش سرعت و هندلینگ آسان‌تر متمرکز شده و حتی دنده عقب نیز برای افزایش قدرت مانور این وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است. Motorrad Concept Link هوشمند نیر هستند و به عنوان نمونه با دانستن آنچه راننده خود در تقویم ذخیره کرده می‌تواند سریع‌ترین یا خوش‌منظره‌ترین مسیر را برای حرکت پیشنهاد بدهد و با موسیقی دلخواهی را متناسب با فضا پخش کند.

با موتور BMW الکتریکی Motorrad Concept Link آشنا شوید

از کیلومتر شمار عادی در این مدل خبری نیست و به حای آن اطلاعات مهم و حیاتی روی شیشه بادگیر جلویی و در دید راننده تابانده می‌شود و اطلاعات معمولی‌تر نیز روی صفحه‌نمایش تاچ‌اسکرین که زیر دسته موتور قرار دارند به نمایش گذاشته می‌شود. همانطور که گفته شد هنوز معلوم نیست BMW چه تصمیمی برای این موتور در ذهن دارد و آیا این مدل واقعا به بازار ارائه می‌شود یا در حد یک کانسپت باقی می‌ماند.

منبع

ارسال یک پاسخ