انتشار بنچ مارک آیفون 8 ؛ خط و نشان شدید برای رقبا

0
2914
اپل آیفون 8 با تأخیر در ابتدای زمستان می‌آید

در حالی که هنوز هیچ چیز حتی نام گوشی بعدی اپل نبیز به صورت کاملا و صد در صد مشخص نشده ظاهرا این گوشی در بنچ‌مارک Geekbekch 4 مورد بررسی قرار گرفته و پردازنده آن امتیاز بسیار بالایی را ثبت کرده است. در این تست بنچ مارک آیفون 8 با چیپ‌ Apple A11 دو امتیاز مختلف برای تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای ثبت شده است که هر دو از برترین‌های فعلی بازار در این زمینه نیز فراتر رفته‌اند.

امتیاز تک هسته‌ای بنچ مارک آیفون 8 رقم بی‌نظیر 4,537 واحد است که کافی ست آن را با بهترین امتیاز فعلی در مجموعه اندروید یعنی Galaxy S8 سامسونگ مقایسه کنیم تا میزان قدرت آیفون بعدی (در صورت صحت این تصویر) مشخص شود. گلکسی S8 این تست را با امتیاز تنها 1,945 واحد پشت سر می‌گذارد.

انتشار بنچ مارک آیفون 8 ؛ خط و نشان شدید برای رقبا

در حالت چند هسته‌ای نیز که معمولا امتیاز اپل به دلیل تعداد هسته‌های کمتر، نسبت به رقبای اندرویدی آن چندان فوق‌العاده نبود این بار با امتیاز 8,975 شرایط کاملا دگرگون شده است. S8 پلاس سامسونگ در این تست در بهترین حالت به حوالی 6,400 واحد می‌رسد و از این نظر نیز اپل کاملا برای رقبای خود خط و نشان کشیده است. البته معمولا بنچ‌مارک‌ها دلیلی برای کارکرد فوق‌العاده گوشی‌ها در دنیای واقعی نیستند بنابراین شاید آیفون 8 نیز تا این اندازه نسبت به رقیب خود متفاوت نباشد.

طبق آخرین خبرها و آنچه در مورد آیفون 8 می‌دانیم این گوش دارای صفحه‌نمایشی با وضوح 1242×2800 پیکسل است که نسبت تصویر 2.25:1 را ارائه می‌دهد و بنابراین از سامسونگ با نسبت تصویر 18.5:1 در S8 نیز گوشی بلندقامت‌تری خواهد بود. چیپ A11 این مدل ظاهرا 4 هسته‌ای با فرکانس 2.74 گیگاهرتز خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ