انتشار گزارش مالی سامسونگ برای Q1 2017 دومین رکوردشکنی پیاپی

0
1995
انتشار گزارش مالی سامسونگ برای Q1 2017 دومین رکوردشکنی پیاپی

امروز تقریبا طبق زمان‌بندی از پیش مشخص شده گزارش مالی سامسونگ برای سه ماهه اول سال 2017 منتشر شد و نتایج به دست آمده بسیار سامسونگ و سهام‌داران آن امیدوار کننده است. طبق این گزارش این شرکت به سودی نزدیک 9.9 تریلیون وان کره جنوبی (نزدیک به 8.7 میلیارد دلار) برای تمامی بیزینس‌های خود دست پیدا کرده است. نکته جالب در این میان به کاهش سود بخش موبایل با وجود ارائه تعداد بیشتری گوشی به بازار تعلق دارد که پیش از این سابقه چندانی نداشته است.

انتشار نتایج مالی سامسونگ برای Q1 2017 دومین رکوردشکنی پیاپی

فروش بیشتر گوشی‌های موبایل و سود کمتر در گزارش مالی سامسونگ برای سه ماهه اول سال 2017 را می‌توان به علاقه کاربران به خرید S8 نسبت داد؛ مدلی که تنها همین هفته پیش روانه بازارهای جهانی شد. بدین‌ترتیب با حضور S8، سامسونگ چاره‌ای جز کاستن از قیمت پرچمداران قبلی خود در خانواده S7 نداشته است. کاربران اما برای رسیدن S8 به انتظار نشسته و همین مسئله عاملی برای کاهش روند فروش در گوشی‌های سامسونگ عنوان شده است  بزرگ‌ترین علت موفقیت مالی سامسونگ در این سه‌ماهه به بخش نیم‌رساناهای آن و پنل‌های تصویری تعلق دارد که با یکی از بهترین نتایج مالی این شرکت را رقم زده‌اند.

یک نکته جالب در این گزارش، اشاره به ارائه یک پرچمدار جدید در نیمه دوم سال جاری است که البته پیش از اشاره سامسونگ نیز منابع مختلف به حضور قریب‌الوقوع Note 8 اشاره کرده بودند. گزارش کامل سامسونگ در این زمینه را از لینک منبع مطالعه بفرمایید.

منبع

ارسال یک پاسخ