پشتیبانی اسپیکر هوشمند مایکروسافت از سرویس‌های موسیقی محبوب

0
2992
پشتیبانی اسپیکر هوشمند مایکروسافت از سرویس‌های موسیقی محبوب

چندی پیش اطلاعاتی در مورد Invoke اسپیکر مجهز به کورتانای مایکروسافت منتشر شد. سیمای این اسپیکر هوشمند مایکروسافت اما آرام‌آرام در حال ترسیم شدن است. با توجه به شرکت سازنده دستگاه، پشتیبانی آن از Groove Music و سرویس‌های Skype در این مدل بدیهی به نظر می‌رسد اما آپدیت جدید اپلیکیشن کورتانا برای اندروید اطلاعات تازه‌ای را نیز در این زمینه در دسترس قرار داده است.

پشتیبانی اسپیکر هوشمند مایکروسافت از سرویس‌های موسیقی محبوب

طبق این اطلاعات این اسپیکر هوشمند مایکروسافت که نام Harman Kardon نیز در کنار آن دیده می‌شود از چندین سرویس محبوب موسیقی آنلاین از جمله Spotify، پاندورا، iHeartRadio و TuneIn نیز پشتیبانی می‌کند که بدین‌ترتیب جذابیت بالایی را برای کاربران این سرویس‌ها ارائه خواهد کرد. ذکر این نکته نز خالی از لطف نیست که تمامی موارد مرتبط با این هدست در اپلیکیشن اندرویدی آن قرار گرفته است و بدین‌ترتیب می‌توان حدس زد که Invoke به زودی ارائه خواهد شد.

در حقیقت بسیاری از خبرها و شایعات در مورد مایکروسافت به ارائه شدن آن در کنفرانس Build 2017 که ماه آینده در سیاتل آمریکا برگزار می‌شود اشاره دارند. اطلاعات زمان حضور آن در بازار و قیمت دستگاه نیز احتمالا در همان کنفرانس ارائه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ