اولین تصاویر از آیفون9 – مدرن با طعم آیفون 8

0
1957
اولین تصاویر از آیفون9 - مدرن با طعم آیفون 8

از آخرین باری که اپل به ساخت یک گوشی کوچک در بهار 2016 روی آورد حالا نزدیک به 4 سال می‌گذارد؛ آیفون SE که از یک صفحه‌نمایش 4 اینچی همچون آیفون 5 و آیفون 5s بهره می‌برد در بخش داخلی مشابه آیفون 6s بوده و در طی سال‌های گذشته به خصوص در بازارهای حساس به قیمت، فروش و استقبال مناسبی را تحربه کرده است. حالا در شرایطی که اپل در مقابل رقبای چینی خود، حداقل در زمینه قیمت به مشکل برخورده است ظاهرا بار دیگر ایده یک گوشی کوچک و ارزان‌قیمت، جذابیت‌های خود را برای این سازنده نمایان ساخته و احتمالا  در آینده نزدیک شاهد رونمایی از جانشین آیفون SE با نام آیفون9 خواهیم بود. آیفون9 که نام آن نزدیک به یک ماه پیش از سوی تحلیلگر معروف اپل یعنی Ming-Chi Kuo بر سر زبان‌ها افتاد حالا لحظه به لحظه جدی‌تر شده و امروز مجددا رندرهایی منتسب به آن در دسترس قرار گرفته است.

اولین تصاویر از آیفون9 - مدرن با طعم آیفون 8

این تصاویر جدید از سوی Steve Hemmerstoffer منتشر شده که بیشتر با نام حساب‌کاربری آن در توییتر یعنی OnLeaks شناخته می‌شود. این تصاویر در صورت صحت، اولین برخورد ما با آیفون 9 (یا هر اسمی که در نهایت از سوی اپل برای آن انتخاب شود) است جایی‌که یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با دکمه Touch ID در پایین و دو لایه شیشه‌ای در پشت و رو دیده می‌شوند. ظاهرا این گوشی کاملا یادآور آیفون 8 اپل است  اما طرح شیشه‌ای بخش پشتی و لوگوی ساده اپل بدون نوشته‌های زیر آن به خانواده آیفون 11 پرو شباهت دارد.

اولین تصاویر از آیفون9 - مدرن با طعم آیفون 8

منبع این خبر، ابعاد آیفون9 را 7.8×67.4×138.5 میلی‌متر اعلام کرده که نسبت به آیفون 8 اندکی ضخیم‌تر است. پردازش در این گوشی ظاهرا مثل آیفون 11 با چیپ‌ست A13 Bionic انجام شده و 3 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته خواهد شد. دیگر شایعه به گوش رسیده در این میان به آتن LCP دستگاه تعلق دارد که ظاهرا گیرندگی بهتری را به ارمغان می‌آورد. در زمینه پورت شارژر البته تغییری در سیاست اپل ایجاد نشده و همان درگاه Lightning در اینجا نیز به چشم می‌خورد.

اولین تصاویر از آیفون9 - مدرن با طعم آیفون 8

هنوز تا اظهارنظر نهایی در مورد وجود این دیوایس و رونمایی آن کاملا زود به نظر می‌رسد اما برخی گمانه‌زنی‌ها از رونمایی از iPhone 9 همراه با نسخه‌های جدید 11 و 12.9 اینچی آی‌پد پرو در مارچ امسال سخن می‌گویند. این گمانه‌زنی‌ها، قیمت آیفون9 در نسخه پایه 64 گیگابایتی را 399 دلار اعلام می‌کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ