اولین تصویر از اچ تی سی U12 با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین

0
2143
اولین تصویر از اچ تی سی U12 با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین

اولین روزهای سال میلادی جدید با شایعات و خبرهای تأیید نشده فراوانی همراه بوده که در این میان شرکت HTC نیز از این خبرها بی نصیب نبوده است. طبق اطلاعات جدید در مورد این کمپانی که در اواخر تابستان سال گذشته به مایملک شرکت گوگل افزوده شد، HTC قرار است در سه‌ماهه اول سال 2018 دو گوشی را به بازار عرضه کند که یکی از آنها یعنی اچ تی سی U12 پرچمدار نیمه اول امسال خواهد بود.

از اچ تی سی U12 امروز اولین تصویر رندری منتشر شده که در بالا این تصویر را مشاده می‌کنید. طبق این عکس، U12 دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ و بدون حاشیه است که برخی خبرهای تأیید نشده وضوح آن را حتی 4K تخمین زده‌اند. در صورت تحقق این امر، HTC بعد از سونی نخستین شرکتی خواهد بود که از این وضوح (البته فقط در هنگام نمایش عکس و فیلم) برای صفحه‌نمایش گوشی‌های خود بهره می‌برد.

طبق این عکس مشخص است که اچ تی سی U12 دارای کلید پاور و دکمه دوگانه تغییر صدا در کنار سمت راست بوده و در پائین آن نیز تنها پورت USB به چشم می‌خورد. طبق انتظار و همانطور که در گوشی‌های اخیر این کمپانی نظیر HTC U11 نیز دیده‌ایم از جک 3.5 میلیمتری هدست در این مدل نیز خبری نخواهد بود. سنسور اثر انگشت احتمالا در پشت گوشی ست و قابلیت فشردن کناره‌های دستگاه یعنی Edge Sense نیز در آن وجود دارد. دیگر شایعات در مورد این گوشی به دوربین دوگانه در بخش پشتی و پروسسور Snapdragon 845 اشاره دارند

منبع

ارسال یک پاسخ