منتظر LG G7‌ نباشید! نامگذاری ال‌جی تغییر می‌کند؟

0
2292
منتظر LG G7‌ نباشید! نامگذاری ال‌جی تغییر می‌کند؟

شرکت ال‌جی هر سال در سه ماه ابتدائی سال پرچمدار خود در سری G را معرفی می‌کند و سپس در اواسط سال پرچمدار بعدی سری V را به نمایش می‌گذارد این روند که در طی چندین سال گذشته تکرار شده است شاید امسال برای همیشه تغییر کند به طوری که برخلاف انتظار به جای LG G7‌ اسمال شاید باید منتظر مدل دیگری باشیم. این تصمیم ال‌جی ظاهرا توسط یک مقام مرتبط با LG در سایت Digital Daily بیان شده و در آن به این موضوع اشاره شده است که سری G از سال 2012 و زمان معرفی اپتیموس G و اندکی بعد اپتیموس G Pro مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن در قالب مدل LG G2 به صورت خلاسه امروزی درآمد.

این مقام ناشناس ال‌جی تغییر روند شماره‌گذاری با یک شماره دو رقمی یا استفاده از یک نام کاملا تازه را از جمله گزینه‌های پیش روی ال‌جی بیان کرده است. بدین‌ترتیب هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی برای LG G7‌ رخ داده و در صورت دو رقمی شدن و تبدیل به LG G70 داستان در مورد گوشی جانشین LG V30 چگونه خواهد شد و آیا از نظر کاربران LG V40 احتمالی قدیمی‌تر و ضعیف‌تر از LG G70 به نظر نمی‌رسد؟

منتظر LG G7‌ نباشید! نامگذاری ال‌جی تغییر می‌کند؟

به عقیده برخی از کاربران علت اصلی تغییر نامگذاری در مجموعه ال‌جی در صورتی که این خبر به واقعیت بپیوندد عقب‌تر به نظر رسیدن LG G7‌ در مقایسه با آیفون 8 یا گلکسی S9 در نگاه خریداران است. شاید به همین دلیل بود که سامسونگ از گلکسی نوت 6 صرفنظر کرد و یکراست به سراغ نوت7 و نوت8 رفت. این داستان در مورد حوزه‌های دیگر مثل کنسول‌های بازی هم برقرار است و مثلا مایکروسافت با کنسول ایکس باکس One X سعی در عوض کردن رقابت با پلی‌استیشن 4 کرده است.

منبع

ارسال یک پاسخ