اولین موبایل تاشدنی سامسونگ همین امسال می‌آید

0
2097
اولین موبایل تاشدنی سامسونگ همین امسال می‌آید

ارائه یک موبایل تاشدنی به رویای دست‌نیافتنی کاربران و شرکت‌های سازنده موبایل در طی یکی دو سال گذشته تبدیل شده است. این گوشی‌ها که متفاوت از نسل قبلی موبایل‌های تاشو بوده و به جای دو بخش جدا از هم که اتصال آنها با لولا صورت می‌پذیرفت، این بار از روی خود صفحه‌نمایش خم می‌شوند. تا به حالا شرکت‌های مختلفی ایده‌های خود برای موبایل تاشدنی را عرضه کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به پتنت LG برای گوشی تاشو، اطلاعات آیفون تاشو و احتمال عرضه آن در سال 2020 و موبایل تاشوی سامسونگ با 3 صفحه‌نمایش 3.5 اینچی OLED اشاره کرد. طبق خبرهائی که امروز منتشر شده است برخلاف اطلاعات پیشین که هواوی را در این زمینه پیشرو می‌دانست ظاهرا افتخار اولین شرکت ارائه کننده این محصول به سامسونگ تعلق خواهد گرفت چرا که این شرکت امروز تأیید کرده که موبایل تاشدنی این برند خیلی زود و همین امسال معرفی می‌شود!

اولین موبایل تاشدنی سامسونگ همین امسال می‌آید

خبرهای جدید در این مورد به نقل از  D.J Koh مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ منتشر شده که در آن با اشاره به یک نظرسنجی صورت گرفته توسط این کمپانی در مورد قابلیت تاشوی صفحه‌نمایش و دریافت بازخوردهای مثبت در این زمینه، سامسونگ تصمیم به تسریع پروژه ساخت این محصول گرفته است. پیش از این اعلام شده بود که اولین گلکسی تاشوی سامسونگ همزمان با برنامه قبلی برای ساخت OLEDهای تاشو در اوائل سال آینده معرفی خواهد شد که خبر امروز، اطلاعات پیشین در این زمینه را نقض می‌کند.

Koh به جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی اشاره نکرده و تنها به این نکته بسنده کرده است که کنفرانس توسعه‌دهنده‌گان سامسونگ که در هفتم و هشتم نوامبر جاری (16 و 17 آبان 1397) در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود احتمالا زمان و مکان مناسبی برای رونمائی از این محصول خواهد بود. به گفته Koh، دستگاه مذکور در زمان باز شدن امکانات بیشتری [احتمالا نسبت به موبایل‌های معمول] ارائه می‌دهد و از همین رو نظر خریداران اولیه را جلب خواهد کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ