اوپو R15 و R15 پلاس هم از اپل کپی کردند!

0
9824
اوپو R15 و R15 پلاس هم از اپل کپی کردند!

شرکت اوپو در آبان ماه امسال از دو گوشی جدید R11s و R11s پلاس با صفحه‌نمایش‌های 18:9 با سایز 6 و 6.43 اینچی رونمائی کرد. حالا ظاهرا پس از گذشت چند ماه باید منتظر ارائه نسخه جدید گوشی‌های این کلاس با نام اوپو R15 و R15 پلاس باشیم. شرکت اوپو امروز تصویری تبلیغاتی از این دو گوشی را در شبکه احتماعی چینی Weibo منتشر کرد که نام اوپو R15 و R15 پلاس به روشنی در آن مشخص است. یک نکته دیگر کاملا آشکار در مورد این دو گوشی، حضور بریدگی (notch) معروف بالای صفحه‌نمایش است که این روزها به یک ترند تبدیل شده و تا به امروز برندهای مختلفی از ایسوس (در Zenfone 5) و هواوی (در سری P20) گرفته تا برندهای گمنام‌تری مثل Doogee (در Doogee V) از این طراحی استفاده کرده‌‌اند.

اوپو R15 و R15 پلاس هم از اپل کپی کردند!

صفحه‌نمایش فول‌اسکرین و حاشیه‌های باریک در کناره‌ها دیگر نکات مشهود در طراحی این دو گوشی هستند که از این پوستر مشخص است. در مورد حاشیه بالای صفحه‌نمایش البته ذکر این نکته ضروری ست که اپل اولین شرکتی نبود که از این notch در بالای صفحه استفاده کرد و ماه‌ها قبل از ارائه آیفون X، گوشی Essential PH-1 و مدلی مثل شارپ AQUOS S2 از نوعی حاشیه که صفحه‌نمایش را به دو قسمت چپ و راست در بالا تقسیم می‌کرد بهره می‌بردند.

اوپو R15 و R15 پلاس هم از اپل کپی کردند!

اوپو هنوز اطلاعات دیگری در مورد این گوشی‌‌ها منتشر نکرده اما با توجه به حضور پروسسور Snapdragon 660 در دو مدل قبلی شاید این شرکت در این سری جدید از چیپ‌ست‌های سری Snapdragon 700 مجهز به امکانات جدید هوش مصنوعی که خبر ساخته شدن آن چند روز پیش منتشر شد در این سری استفاده کند.

منبع

ارسال یک پاسخ