اکو دات، اکو پلاس، اکو شو و اکو Auto محصولات جدید آمازون

0
2060
اکو دات، اکو پلاس، اکو شو و اکو Auto محصولات جدید آمازون

شرکت آمازون سال گذشته در چنین روزهائی از اکوی جدید، اکو پلاس و اکو اسپات رونمائی کرد و حالا طبق برنامه‌ریزی، نسل جدید محصولات صوتی هوشمند این برند با همان نام‌های آشنای قبلی و البته یک مورد جدید رونمائی شده است؛  اکو دات، اکو پلاس، اکو شو و اکو Auto این محصولات جدید آمازون هستند که اکو Auto در آن نمونه جدیدی به حساب می‌آید و Echo Show نیز پس از گذشت یک یک سال و نیم از معرفی نسخه اصلی حالا با آپدیت جالب‌توجه‌ای همراه شده است.

اکو دات جدید از طراحی پلاستیکی Echo Dot اولیه فاصله گرفته و حالا از یک طراحی پارچه‌ای در سه‌رنگ بهره می‌برد. در این مدل همچنین از اسپیکر جدیدی استفاده شده که به گفته شرکت سازنده صدای غنی‌تر و بلندتری دارد. به جز این موارد تغییر خاص دیگری در این مدل ایجاد نشده و قیمت آن نیز همان 49.99 دلار سابق است.

اکو دات، اکو پلاس، اکو شو و اکو Auto محصولات جدید آمازون

اکو پلاس جدید نیز تقریبا با همان تغییرات اکو دات جدید یعنی طراحی پارچه‌ای و اسپیکر قوی‌تر هرماه شده است. در این مدل از یک اسپیکر 3 اینچی بهبود یافته استفاده شده که باس بالاتری داشته و صداهای میانی و بالا در آن بهتر به گوش می‌رسد. قیمت Echo Plus جدید نیز تغییر نکرده و مثل قبل، 149.99 دلار است.

اکو دات، اکو پلاس، اکو شو و اکو Auto محصولات جدید آمازون

برخلاف دو مدل دیگر تغییرات Echo Show جدید، چشمگیرتر است و جدا از طراحی تازه، حالا از یک نمایشگر بزرگ 10 اینچی HD بهره می‌برد. جدا از صفحه‌نمایش، در این مدل از یک سیستم صوتی متشکل از دو درایور 2 اینچی Passive استفاده شده که از صدای دالبی پشتیبانی می‌کنند.

اکو دات، اکو پلاس، اکو شو و اکو Auto محصولات جدید آمازون

مثل اکو پلاس در اینجا نیز از استاندارد Zigbee برای اتصال آسان دستگاه‌های خانگی هوشمند دارای این پروتکل پشتیبانی می‌شود. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی این مدل برای تماس‌های تصویری در نظر گرفته شده و با پشتیبانی قریب‌الوقوع الکسا از تماس صوتی و تصویری آلکسا، به زودی می‌توان از طریق Echo Show تحت اسکایپ، تماس‌های صوتی و تصویری را برقرار نمود. در این دستگاه همچنین از مرورگر آمازن موسوم به Silk نیز استفاده شده که امکان مرور وب روی صفحه‌نمایش 10 اینچی دستگاه را فراهم می‌آورد. قیمت Echo Show جدید نیز تغییری نکرده و همچنان 229.99 دلار است.

در نهایت، به اکو Auto محصول جدید آمازون و ارزان‌قیمت‌ترین دیوایس Echo این شرکت می‌رسیم؛ اکو Auto دستگاهی برای دسترسی به الکسا درون اتوموبیل است که توان مورد نیاز خود را از خروجی 12 ولای ماشین یا یک پورت USB تأمین کرده و از طریق بلوتوث با گوشی شما در ارتباط است.

اکو دات، اکو پلاس، اکو شو و اکو Auto محصولات جدید آمازون

اکو Auto توانائی تشخیص صدای افراد درون ماشین و تفکیک آن از صدای موزیک یا سروصدای موتور اتوموبیل را دارد و با استفاده از اپلیکیشن Alexa روی موبایل می‌تواند برای پخش موسیقی یا مسیریابی نقطه‌به‌نقطه مورد استفاده قرار بگیرد. طبیعتا مثل دیگر محصولات Echo، از اکو Auto نیز می‌توان هر سوال دلخواهی را پرسید.

Echo Dot جدید همراه با اکو پلاس و اکو شوی جدید در حال حاضر برای پیش‌فروش در دسترس قرار دارند و حضور آنها در بازار به 11 اکتبر موکول شده است. پیش‌سفارش Echo Auto اما برای همه افراد ارائه نشده و در این مرحله تنها برخی خریداران امکان پیش‌سفارش آن را دارند.

منبع

ارسال یک پاسخ