ایرانسل و دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان

0
1344
ایرانسل و دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان

Sponsored

ایرانسل برای ششمین سال متوالی تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز، یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه مراسم هجدهمین دوره اعطای گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن کنفرانس شماره 1 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای ششمین سال متوالی ایرانسل رضایت‌مندی بیش از ۹۰ درصد مشترکان را به دست آورد و تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.

از شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان می‌توان به مواردی چون کسب امتیازهای شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، رضایت‌مندی مشتریان، شاخص‌های مربوط به کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمت‌ها، توزیع و خدمات پس از فروش اشاره کرد. همچنین از شرایط دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان نیز می‌توان به کسب امتیازهایی نظیر امتیاز شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در ۲ سال متوالی یا ۳ سال غیرمتوالی، کسب حداقل ۹۰ امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه و وجود گسترده توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی در حداقل ۲۰ استان کشور اعلام شده است.

این تندیس بر اساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل و به استناد مصوبه شورای سیاست‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل اعطا شده است.

ایرانسل همچنین کمتر از یک ماه قبل لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را نیز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

ارسال یک پاسخ