اولین اطلاعات از Mate 30 پرو: 6.7 اینچ، کایرین 985

0
1237
اولین اطلاعات از Mate 30 پرو، 6.7 اینچ، کایرین 985

با اینکه هنوز تنها چند ماهی از ارائه جدیدترین پرچمداران هواوی از جمله میت 20 پرو و P30 Pro‌ گذشته اما حالا آرام‌آرام اطلاعات جدیدتری در مورد پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Mate 30 پرو در حال دست به دست شدن است. این اطلاعات البته هنوز در مراحل کاملا ابتدایی به سر می‌برند و بدین‌ترتیب نمی‌‌توان تکیه چندانی روی آنها کرد اما به هر حال می‌توان از روی آنها تصوری هرچند مبهم از این گوشی به دست آورد. طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شد، هواوی Mate 30 پرو با یک صفحه‌نمایش 6.71 اینچی AMOLED ساخت شرکت BOE ارائه می‌شود که سنسور اثر انگشت مثل قبل٫ درون آن قرار می‌گیرد.

مغز متفکر Mate 30 پرو پروسسور 7 نانومتری و همچنان معرفی نشده Kirin 985 است که درون خود مودم نسل پنجمی Balong 5000 را به صورت پیش‌فرض ارائه می‌کند. البته برخی از صاحب‌نظران پیش‌بینی کرده‌اند که از این گوشی نسخه معمولی 4G نیز که فاقد این مودم بوده و قیمت ارزان‌تری دارد، عرضه می‌شود.

دوربین‌های اصلی گوشی در بخش پشتی طبق اطلاعات جدید، 4 عدد خواهند بود و احتمالا ترکیبی از دوربین‌های فعلی یعنی الترا-واید، عادی، تله‌فتو و 3D ToF که در P30 Pro‌ به کار گرفته شد،‌ در این مدل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته هنوز هیچ صحبتی در مورد پریسکوپی بودن قابلیت زوم این مجموعه به میان نیامده است.

منبع این خبر، ظرفیت باتری Mate 30 Pro را 4,200mh اعلام کرده و از حضور یک شارژر سریع 55 واتی سخن به میان می‌آورد. به گفته این منبع، این گوشی از هر دو ویژگی شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند که این دومی توانی دو برابر P30 Pro‌ یعنی 10 وات را ارائه خواهد داد.

هواوی سری میت جدید خود را طبق معمول در ماه اکتبر (اواسط مهرماه) ارائه کرده و مطمئنا تا آن زمان اطلاعات بیشتری در مورد این دو پرچمدار از منابع محتلف ارائه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ