وان‌پلاس 7 پرو با +HDR10 و حافظه فوق‌ پرسرعت UFS 3.0؟

0
1707
وان‌پلاس 7 پرو با +HDR10 و حافظه فوق‌ پرسرعت UFS 3.0؟

در طی یکی دو ماه گذشته اطلاعات متعددی در مورد وان‌پلاس 7 پرو که از آن به عنوان پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند ساخت کشور چین یاد می‌شود به بیرون رخنه کرده است که از آن جمله می‌توان به انتشار تصاویر OnePlus 7 با سلفی پنهان‌شونده در بدنه و لو رفتن اطلاعات و تصاویر OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro اشاره کرد امروز اما جزییات جدیدی در این رابطه منتشر شده که وان‌پلاس 7 پرو را پیشرفته‌تر از همیشه نشان می‌دهد. به گفته Pete Lau، مدیرعامل وان‌پلاس، این گوشی جدا از وضوح +QHD و نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی صفحه‌نمایش که پیش از این به آنها اشاره شده بود، از قابلیت +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند که در هنگام پخش محتوا از رسانه‌های مجهز به این قابلیت، تفاوت معناداری را از لحاظ کیفیت ایجاد نماید.

وان‌پلاس 7 پرو با +HDR10 و حافظه فوق‌ پرسرعت UFS 3.0؟

در حال‌ حاضر تعداد نسبتا زیادی از گوشی‌های پیشرفته از قابلیت HDR10 پشتیبانی می‌کند اما شمار اسمارت‌فون‌های مجهز به صفحه‌‌نمایش‌های پشتیبانی‌کننده از +HDR10 چندان زیاد نیست. برای مقایسه، روی کاغذ صفحه‌نمایش‌های پشتیبانی‌کننده از HDR10 امکان رسیدن به روشنایی حداکثریِ 1,000nits را دارا هستند در حالی‌که در اچ‌دی‌آر پلاس، این رقم در حالت نظری می‌تواند به 4.000nits برسد.

دیگر خبر اعلام شده در این میان به حافظه داخلی پر سرعت UFS 3.0 این گوشی تعلق دارد که در صورت به حقیقت پیوستن اولین گوشی هوشمند ارائه شده به بازار با این قابلیت نام می‌گیرد، گلکسی فولد سامسونگ نیز ظاهرا دارای این ویژگی بوده است اما به دلیل مشکلات ایجاد شده برای آن و به تأخیر افتادن حضور این گوشی در بازار، این افتخار نصیب وان پلاس 7 پرو خواهد شد.

وان‌پلاس 7 پرو با +HDR10 و حافظه فوق‌ پرسرعت UFS 3.0؟

امروز همچنین درگاه WinFuture‌ رندرهای باکیفیتی از این گوشی را به نمایش گذاشت که نمونه‌ای از آنها را در تصاویر این مطلب مشاهده می‌کنید. با نگاهی دقیق‌تر به این تصاویر جزییات بیشتری از وان‌پلاس 7 پرو از جمله خطوط آنتن متعدد، درگاه USB-C و اسپیکر اصلی تکی مشاهه می‌شود. این گوشی با اسنپ‌دراگون 855، حافظه 128 یا 256 گیگابایت٫ باتری 4,000mAh با شارژر سریع 30 واتی و دوربین‌های سه‌گانه 48، 16 و 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ