رونمایی از Pegasus 2 Plus ایسوس با اسنپ‌دراگون 615

0
2264
ایسوس پگاسوس 2 پلاس

شرکت ایسوس در سال‌های جاری نام‌های متفاوتی را برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود انتخاب کرده است که سری فون‌پد و زن‌فون از جمله آنها به حساب می‌آیند یکی از این سری‌ها Pegasus نام دارد که پیش از این در پایان سال 2014 یک مدل 5 اینچی از آن به بازار ارائه شد. ایسوس امروز نسل تازه‌ای از این گوشی را با نام Pegasus 2 Plus معرفی کرد.

Pegasus 2 Plus که از آن با عنوان X550 نیز یاد می‌شود در یک نمایشگاه در چین معرفی شد و دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی بوده و دوربین‌های پشت و جلوی آن نیز به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسل وضوح دارند. در زمینه پردازش در پگاسوس 2 از چیپ‌ست Snpadragon 615  کوالکام حاوی 8 هسته ARM A53 استفاده شده و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا در آن دیده می‌شود.

ایسوس پگاسوس 2 پلاس

ایسوس پگاسوس 2 پلاس

Pegasus 2 Plus دو سیم‌‌کارته در بخش رابط کاربری از آخرین نسخه Zen UI ایسوس بهره می‌برد و با اندروید 5.1 به بازار ارائه می‌شود. از LTE و TD LTE در این گوشی پشتیبانی می‌شود و باتری آن نیز 3030 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. در زمینه رنگ پگاسوس 2 دارای رنگ‌های رز گلد و سفید است اما قیمت و زمان ارائه آن به بازار هنوز مشخص نشده است.

ایسوس پگاسوس 2 پلاس

ایسوس پگاسوس 2 پلاس

منبع

ارسال یک پاسخ