galaxy Note 5 را در ویدئو ببینید

0
2057
اطلاعات جدید در مورد گلکسی نوت 5

فاصله چندانی تا ارائه نسل بعدی فبلت‌های سامسونگ نداریم در این فاصله هر بار تکه جدیدی از اطلاعات در مورد galaxy Note 5 در دسترس قرار می‌گیرد. این بار اما به نقل از یک منبع نسبتا معتبر طراحی این گوشی تقریبا به طور کامل لو رفته است. در تصاویر و طرح‌های به نمایش گذاشته شده از Note 5 شباهت بسیار نزدیکی با گلکسی S6 سامسونگ مشاهده می‌شود.

تصاویر و طرح‌های 3D این گوشی به نقل از یکی از منابع نسبتا قابل اتکا در زمینه افشای اطلاعات یعنی onleaks منتشر شده که در طی آن گوشی تخت و بدون خمیدگی در بخش رویی galaxy Note 5 دیده می‌شود. رویه طراحی گوشی در بخش پشتی اما متفاوت بوده و به سمت کناره‌ها تا حدودی خمیده شده است. این طراحی به باریک‌تر شدن فریم و شاسی و گرد بودن پشت آن برای بهتر در دست گرفته شدن گوشی منجر شده است. شبیه بودن این طراحی به S6 منجر به داخلی شدن باتری و غیر قابل دسترسی بودن آن می‌شود. در کناره سمت چپ گوشی اسلاتی دیده می‌شود که می‌تواند اسلات دوگانه سیم‌کارت، کارت حافظه باشد یا اینکه galaxy Note 5 نیز ممکن است به سبک S6 فاقد کارت حافظه باشد.

galaxy Note 5 - اطلاعات جدید در مورد گلکسی نوت 5

 

galaxy Note 5 - اطلاعات جدید در مورد گلکسی نوت 5

این طرح‌ها، تصاویر پیشین ارائه شده برای قاب این گوشی را کاملا تایید می‌کند اما برخلاف گفته‌ها و تصورات پیشین در صورت صحیح بودن این طرح‌ها در galaxy Note 5 از پورت USB Type C خبری نیست و همچنان از Micro USB استفاده شده است. یکی دیگر از نکاتی که از روی تصاویر این گوشی نسبتا مشخص است شکاف جای‌گیری قلم S Pen است که برخلاف گذشته جایی برای قرارگیری دست برای خارج‌سازی نداشته و ممکن است طبق اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود این قلم به قابلیت خارج‌سازی خودکار مجهز شده باشد.


در ویدئوی حاوی این تصاویر به سایز 10.2×77.3×153.4 میلیمتری برای این گوشی اشاره شده اما این ضخامت 10.2 میلیمتری شامل بیرون‌زدگی لنز دوربین نیز هست و به همین علت با یک اندازه‌گیری می‌توان ضخامت کلی دستگاه را اندکی بیش از 9 میلیمتر تصور کرد. عرض 77.3 میلیمتری این گوشی نیز با در نظر گرفتن 2 میلیمتر در هر سمت برای حاشیه صفحه‌نمایش سایزی نزدیک به 5.89 اینچ را برای پنل رقم می‌زند. از این اطلاعات نمی‌توان به طور کامل و 100 درصد اطمینان داشت اما با توجه به منبع می‌توان بسیاری از آنها را پذیرفت.

منبع

ارسال یک پاسخ