بلک بری جدید با صفحه کلید و اتصال 5G

0
1972
بلک بری جدید با صفحه کلید و اتصال 5G

اگرچه قرارداد همکاری شرکت بلک‌بری با برند چینی TCL این ماه پایان می‌پذیرد و دیگر خبری از همکاری مابین این دو شرکت نیست اما این به معنای پایان این برند خوشنام کانادایی نبوده و به زودی باید منتظر یک بلک بری جدید با صفحه‌کلید و البته اتصال 5G باشیم. این خبر از سوی مجوعه OnwardMobility اعلام شده که امروز از همکاری جدید خود با بلک‌بری و FiH Mobile سخن به میان آورده است. طبق این قرارداد ظاهرا باید منتظر حداقل یک بلک بری جدید با در سال آینده باشیم.
این گوشی البته مشابه اسمارت‌فون‌های معمول نبوده و حضور صفحه‌کلید و اتصال 5G، آن را به نمونه‌ای کاملا منحصر به فرد بدل خواهد کرد. در این رابطه جان چن (John Chen) مدیرعامل و رییس اجرایی بلک‌بری از ارائه سطح بالایی از امکانات امنیتی و کارآمدی دیوایس‌های برای کاربران این شرکت ابراز خوشحالی کرده و خبر از حضور 5G در آن‌ها داده است.
با توجه به سطح بالای امکانات امنیتی و قابلیت‌های حریم خصوصی دیوایس‌های بلک‌بری، این گوشی جدید احتمالا بیش از آن‌که کاربران عادی را هدف قرار گرفته باد به قصد کاربران شرکتی و مجموعه‌‌های دولتی ساخته خواهد شد. این گوشی ظاهرا در اروپا و آمریکای شمالی در دسترس قرار گرفته و سیستم‌عامل آن نیز طبیعتا اندروید خواهد بود.
مجموعه OnwardMobility در آمریکا قرار داشته و از 2008 به فعالیت در زمینه نرم‌افزارهای امتیتی موبایل مشغول است. مدیرعامل فعلی این مجموعه یعنی Peter Franklin پیش از این در بخش Azure شرکت مایکروسافت و همچنین شرکت Zynga مشغل به کار بوده و تیم اجرایی این مجموعه نیز از سابقه بالایی در همکاری با شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند برخوردارند.

منبع

ارسال یک پاسخ