نمایش اولیه شکل ظاهری و طراحی Google Pixel 5

0
1464
نمایش اولیه شکل ظاهری و طراحی Google Pixel 5

اکانت توییتری Onleaks اطلاعات و رندرهایی را از شکل ظاهری و طراحی Google Pixel 5 به نمایش گذاشته که در بسیاری از موارد به گوشی جدیدا معرفی شده Google Pixel 4a شباهت دارد و در این میان برخی موارد به آن افزوده و یک نکته قابل حدس از آن حذف شده است!

نمایش اولیه شکل ظاهری و طراحی Google Pixel 5

طبق اطلاعات به دست آمده Google Pixel 5 از یک صفحه‌نمایش 5.7 تا 5.8 اینچی بهره می‌برد که تقریبا در همان ابعاد و اندازه‌های پیکسل 4a است. لبه‌های این صفحه‌نمایش نیز باز همانند 4a به‌صورت تحت در نظر گرفته شده و در کناره سمت چپ بالای آن نیز یک ناچ پانچی، دوربین سلفی را در خود جای داده است. رادار Soli که در پیکسل 4 حضور داشت از این قسمت حذف شده که این موضوع با این‌که نکته نچندان جالب‌توجه‌ای به نظر می‌رسد اما به احتمال قریب به یقین از وجود نسخه پیشرفته‌تر XL در این برای سری پیکسل 5 خبر می‌دهد.

نمایش اولیه شکل ظاهری و طراحی Google Pixel 5

پشت گوشی طبق انتظار محل دوربین‌های گوشی‌ در کناره سمت چپ بالاست که حالا جدا از دوربین اصلی یک لنز دیگر را نیز در کنار خود می‌بیند. سنسور اثر انگشت نیز در همین قسمت قرار دارد که نسبت به سال قبل با یک پس‌رفت روبرو شده و حالا ظاهرا با سیاست جدید گوشی در ارائه یک گوشی رده میانی، از درون صفحه‌نمایش به بخش پشتی منتقل شده است. این سیاست در بخش پردازشی نیز تکرار شده و جای پروسسور سری 800 را یک پروسسور رده میانی (احتمالا Snapdragon 765G) گرفته است.

نمایش اولیه شکل ظاهری و طراحی Google Pixel 5

ابعاد این مدل طبق اطلاعات منبع این خبر، 8.1×79.4×144.7 میلی‌‌متر است که تقریبا هیچ تفاوتی با ابعاد مدل 4a ندارد. در ابتدا به یک گزینه حذف شده در این گوشی نسبت به 4a اشاره کردیم که همانطور که می‌توان حدس زد درگاه 3.5 میلی‌متری اتصال هدست است.

هر دو گوشی Google Pixel 5 و نسخه 5G پیکسل 4a ظاهرا قرار است در 30 سپتامبر (9 مهر 1399) معرفی شوند و پیش‌سفارش آن‌ها نیز از 8 اکتبر (17 مهر 1399) صورت می‌پذیرد. این دو گوشی ظاهرا هر دو 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ