ظاهر شدن تبلت 18 اینچی نوکیا بار دیگر در یک بنچ‌مارک

0
3206
ظاهر شدن تبلت 18 اینچی نوکیا بار دیگر در یک بنچ‌مارک

چندی پیش خبرهایی در مورد یک تبلت 13.8 اینچی از نوکیا که در یک بنچ‌مارک ظاهر شده بود منتشر شد اینک اما خبرهای تازه از یک تبلت بسیار غول‌آساتر سخن می‌‌گویند؛ تبلت 18 اینچی نوکیا این بار در بنچ‌مارک دیگری ظاهر شده است و به نوعی خبر از برنامه قدرتمند این شرکت برای سال 2017 می‌دهد. این تبلت که دقیقا 18.4 اینچ ابعاد دارد شباهتی به تجربه قبلی نوکیا یعنی N1 ندارد و مشخصات مدرنی در آن دیده می‌شود. تبلت 18 اینچی نوکیا دارای وضوح QHD یا 2560×1440 پیکسلی بوده و دو دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K‌ در آن دیده می‌شود. بدین‌ترتیب می‌توان تبلت 18 اینچی نوکیا را رقیب مسقیمی برای تبلت بزرگ Galaxy View سامسونگ دانست.

ظاهر شدن تبلت 18 اینچی نوکیا بار دیگر در یک بنچ‌مارک

این تبلت بسیار بزرگ در زمینه پردازشی نیز قصد واگذار کردن بازی به رقیب را نداشته با استفاده از چیپ‌ست Snapdragon 835 قصد مطرح شدن به عنوان قدرتمندترین تبلت اندرویدی را دارد. گرافیک Adreno 540، رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی سایر مواردی را تشکیل می‌دهند که در بنچ‌مارک GFXBench‌ در مورد این تبلت به آنها اشاره شده است. سیستم‌عامل گوشی نسخه هفتم اندروید است و اتصال 4G LTE نیز در لیست گزینه‌های ارتباطی آن قرار دارد.

هنوز زمانی برای ارائه این دیویاس از سوی HDM به عنوان مالک جدید برند نوکیا تعیین نشده اما با توجه به احتمال بالای ارائه گوشی‌های جدید نوکیا در نمایشگاه MWC 2017‌ می‌توان در مورد حضور این تبلت و عنوان‌های احتمالی دیگر در کنگره موبایل که ماه آینده در بازسلون اسپانیا برگزار می‌شود ابراز امیدواری کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ