تصاویر جدید پرچمدار سامسونگ در سال آینده: S9 بدون دوربین دوگانه

0
2287
تصاویر جدید پرچمدار سامسونگ در سال آینده: S9 بدون دوربین دوگانه

تا ارائه پرچمدار سامسونگ در سال 2018 زمان کوتاهی باقی ست و حداکثر در طی یک فصل آینده این سری که به احتمال قریب به یقین گلکسی S9 نامیده می‌شود به بازار ارائه خواهد شد. این پرچمدار سامسونگ طبق تمامی خبرهای تأیید نشده و اطلاعات غیر رسمی آپدیت ملایمی از گلکسی S8 و S8 پلاس امسال بوده و به جز تغییرات درونی مرتبط با پردازنده و گزینه‌‌های مولتی‌مدیائی، از نظر طراحی چندان متفاوت نخواهد بود. امروز رندرهایی از این گوشی که براساس تصاویر CAD کارخانه‌ای که منتسب به خود سامسونگ است منتشر شده که خبرهای پیشین در مورد این گوشی را تا حدود زیادی تأیید می‌کند. منبع این خبر 91mobiles و حساب توئیتر OnLeaks است که هر دو پیش از این سابقه درخشانی در انتشار تصاویر غیر رسمی که به حقیقت پیوسته‌اند دارند. بنابراین هیچ بعید نیست که در آینده نزدیک پرچمدار سامسونگ با این طراحی معرفی و به بازار ارائه شود.

تصاویر جدید پرچمدار سامسونگ در سال آینده: S9 بدون دوربین دوگانه

بزرگ‌ترین اختلاف S9 با S8 سال جاری به محل سنسور اثر انگشت تعلق دارد؛ در S8، این حسگر در سمت راست دوربین قرار داشت که نارضایتی کاربران به دلیل اشتباه گرفته شدن آن با لنز دوربین و در نتیجه کثیف شدن دوربین را به همراه داشت اما امسال همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود جایگاه این حسگر به زیر لنز منتقل شده و بدین‌ترتیب از احتمال اشتباه گرفته شدن آن کاسته شده است. ابعاد دستگاه طبق اطلاعات منبع 8.4×68.7×147.6 میلی‌متر است که مقایسه آن با ابعاد 8.0×68.1×148.9 میلی‌متری اس 8 فعلی تنها در ارتفاع با کاهش روبرو شده و در دیگر موارد حتی با افزایش نیز روبرو هستیم.

تصاویر جدید پرچمدار سامسونگ در سال آینده: S9 بدون دوربین دوگانه

از این گذشته، S9 نقریبا تمامی نکات حاضر در بدنه S8 مثل صفحه‌نمایش دو طرف خمیده، جک 3.5 میلی‌متری هدست، بدنه مقاوم در برابر آب و دوربین دوگانه را به ارث برده و ظاهرا دوربین دوگانه قرار است تنها در مدل بزرگ‌تر یعنی S9 پلاس دیده شود. این البته به معنای تغییر نکردن پرچمدار سامسونگ از اس 8 به اس 9 نیست و قطعات داخلی این گوشی مثل پروسسور اسنپ‌دراگون 845، رم 6 گیگابایتی و به احتمال قریب به یقین دوربین اصلی و سلفی با ارتقاء روبرو می‌شوند.

 

هنوز زمان نهایی ارائه این گوشی و برادر بزرگ‌تر آن مشخص نشده و برخی به CES 2018‌ در ماه آینده و برخی دیگر به MWC 2018 در ماه فوریه اشاره می‌کنند هرچند این دومی به واقعیت نزدیک‌تر به نظر می‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ