تصاویر سامسونگ اس 8 پلاس در حال کار

0
3783
تصاویر سامسونگ اس 8 پلاس در حال کار

این روزها تقریبا هیچ خبری در مورد دوقلوهای S8 و S8+ سامسونگ، خبر جدیدی به شمار نمی‌رود؛ از سایز و طراحی Galaxy S8 و +S8 در مقایسه با رقبا گرفته تا باتری Galaxy S8 و +S8 و جعبه آنها و از با هدست AKG تا لوازم جانبی این دو مدل همه و همه اینک کاملا مشخص و واضح در دسترس قرار دارند. اما در این میان کمتر تصویر ویدئویی از سامسونگ اس 8 و سامسونگ اس 8 پلاس در حال کار در دسترس قرار گرفته است و معمولا این دو گوشی به صورت خاموش به تصویر کشیده شده‌اند. امروز اما تصویری از یک سامسونگ اس 8 پلاس در حال کار از یک منبع مکزیکی منتشر شده که می‌توان آن را قابل‌اطمینان‌ترین نمونه در میان تصاویر منتسب به این گوشی تلقی چرا که قسمت‌های مختلف نرم‌افزاری این گوشی اینک از این طریق در دسترس قرار گرفته‌اند.

Samsung Galaxy S8 Plus Samsung Galaxy S8 Plus Samsung Galaxy S8 Plus

در این گوشی 6.2 اینچی بار دیگر نام مدل SM-G955F قابل مشاهده است و می‌توان از این نام مدل اطمینان داشت. از جمله موارد قابل اشاره در این سامسونگ اس 8 پلاس در حال کار، نسبت تصویر 18.5:9 صفحه‌نمایش این مدل تأیید شده و امکان تغییر رزولوشن مابین وضوح‌های مختلف شامل 2960×1440 ،2220×1080 و 1480×720 پیکسل نیز وجود دارد. به عنوان یک نکته دیگر در این تصاویر باید به امکان باز کردن و بستن اپلیکیشن‌ها با سنسور اثر انگشت اشاره کرد که خبر آن نیز پیش از این منتشر شده بود.

Samsung Galaxy S8 Plus Samsung Galaxy S8 Plus Samsung Galaxy S8 Plus

در تصویر دیگری از سامسونگ اس 8 پلاس در حال کار رابط کاربری دوربین دیده می‌شود که دوربین دستگاه را کاملا در حال کار نشان می‌دهد. وضوح دوربین دوم نیز ظاهرا 8 مگاپیکسلی است و از فوکوس خودکار نیز در آن خبری نیست.

Samsung Galaxy S8 Plus Samsung Galaxy S8 Plus

منبع

ارسال یک پاسخ