تصویر دو اسمارت فون جدید سونی با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین؟

0
2847
تصویر دو اسمارت فون جدید سونی با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین؟

امروز سایت GizChina.com تصاویری را منتشر کرده که آنها را دو اسمارت فون جدید سونی با صفحه‌نمایش های 18:9 بدون حاشیه خوانده است. نامی از مدل دقیق این دو اسمارت فون جدید سونی توسط این سایت برده نشده اما این مجموعه کاملا اطمینان دارد که گوشی‌های حاضر در این دو عکس واقعی بوده و حاصل ذوق و قریحه یه طراحی سه‌بعدی نیستند. این دو اسمارت فون جدید سونی نه‌تنها با دیگر گوشی‌هایی که تا به امروز از سونی دیده‌ایم متفاوتند بلکه خودشان نیز تفاوت‌های مهمی با هم دارند. هردوی این مدل‌ها دارای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی 18:9 با وضوح 4K هستند اما در طراحی آنها تفاوت‌های بزرگی دیده می‌شود. منبع خبر به حضور Snapdragon 845، رم 6 گیگی و اندروید 8 در این هر دو گوشی اشاره کرده است.

اولین گوشی (تصویر بالا سمت راست) دارای طراحی مستطیلی با زوایای 90 درجه‌ای ست که در بالا و پایین بخش رویی آن ظاهرا دو اسپیکر استریو به چشم می‌خورد. طراحی بخش پشتی این گوشی ظاهر کاملا متفاوتی نسبت به آنچه تا به امروز از سوی دیده‌ایم مشاهده می‌شود جایی‌که در بالا و پایین دو نیم‌دایره مات و در مرکز یک قسمت شیشه‌ای و شفاف دیده می‌شود. از همه جالب‌تر جایگاه دوربین‌های دوگانه است که کاملا از هم فاصله دارند که این تنها می‌تواند به این معنا باشد که دوربین دوم فقط برای تعیین عمق میدان به کار می‌رود چرا که در غیر اینصورت فاصله زیاد مابین این دو لنز به دو بینی و خطا در دید منجر می‌شود. سنسور اثر انگشت ظاهرا در این گوشی در کناره آن قرار دارد اما منبع خبر به تعبیه سنسور اثر انگشت زیر بخش شیشه‌ای و شفاف پشت گوشی اشاره کرده است.

تصویر دو اسمارت فون جدید سونی با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین؟

گوشی دوم که در عکس اول در سمت چپ قرار دارد گوشه‌های گردتری داشته و در بخش پشتی نیز از یک قطعه فلزی یکپارچه مات بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت برخلاف تصور همیشگی از سونی در این قسمت قرار دارد و دوربین‌‌ها نیز این بار برای ایجاد یک طراحی عادی در کنار هم در بالا قرار دارند. مجموعه فلش و دیگر اجزای مرتبط با دوربین نیز به صورت افقی در همین قسمت قرار گرفته است. هنوز هیچ منبع دیگری صحت این تصاویر را تأیید نکرده و بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان از واقعی بودن این عکس‌ها صحبت کنیم هرچند تا فهمیدن واقعیت حداکثر باید تا نمایشگاه‌های CES و MWC که در طی ماه‌های آینده برگزار می‌شوند باید منتشر شد.

منبع

ارسال یک پاسخ