این تصویر نهایی وان پلاس 5 است؟ دو دوربین عمودی؟

0
2251
این تصویر نهایی وان پلاس 5 است؟ دو دوربین عمودی؟

در مورد گوشی بعدی شرکت وان پلاس اینک اطلاعات نسبتا زیادی در دست داریم از OnePlus 5 با دوربین دوگانه و باتری 3600mAh تا ارائه وان‌پلاس5 با 8 گیگابایت رم و اسنپ‌دراگون 835. حتی چندی پیش تصویر وان‌پلاس 5 با دو دوربین در بخش پشتی منتشر شد حالا تکه دیگری از اطلاعات در مورد این گوشی در دسترس قرار گرفته که سیمای این گوشی را (حداقل در بخش پشتی) کامل‌تر می‌کند.

منبع Android Authority امروز به تصویری از یک پروتوتایپ یا نمونه اولیه از وان پلاس 5 دست پیدا کرده که در آن دو دوربین به صورت عمودی در بخش پشتی قرار دارند. در این عکس از سنسور اثر انگشت خبری نیست که این نمی‌تواند نشانه خوبی برای طرفداران این گوشی باشد چرا که بدون در نظر گرفتن احتمالات ضعیف برای فناوری قرار دادن اثر انگشت زیر شیشه، به احتمال قریب به یقین سنسور اثر انگشت باز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته و رویای وان‌پلاس با حاشیه‌های حداقلی در بالا و پایین در این مدل جایی نخواهد داشد.

نکته منفی دیگری که این خبر به آن اشاره می‌کند رده قیمتی دستگاه است و در حالی که پیش از این خبرهایی در مورد قیمت این مدل در حوالی 450 دلار منتشر شده بود حالا منبع خبری جدید به قیمتی بسیار بیشتر و حوالی 650  دلار اشاره می‌کند. البته نگفته پیداست که مشخصاتی چون صفحه‌نمایش QHD، رم 8 گیگی و پروسسور Snapdragon 835 چندان ارزان نبوده و شاید علت اصلی قیمت بالاتر این گوشی را در قطعاتی از این دست باید جست‌وجو کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ