این تصویر واقعی سامسونگ نوت8 است؟

0
2975
این تصویر واقعی سامسونگ نوت8 است؟

اطلاعات بی‌شماری در رابطه با نوت 8 سامسونگ تا به امروز منتشر شده و تقریبا نمی‌توان روزی را در هفته‌های اخیر تصور کرد که در آن خبری از سامسونگ نوت8 منتشر نشده باشد. نوت 8 با دو دوربین 12 مگاپیکسلی رم 6 و باتری 3,300mAh، ارائه گلکسی نوت 8 صفحه‌‌نمایش 6.3 اینچی و معرفی گلکسی نوت8 با Snapdragon 836 برخی از این خبرها هستند که طی چند هفته گذشته منتشر شده‌اند. با اینکه تقریبا همگی روی مشخصات و قابلیت‌های این گوشی توافق داریم اما کمتر تصویری از این گوشی تا به امروز منتشر شده بود. امروز ویدئویی حاوی رندرهای منتسب به سامسونگ نوت8 منتشر شده که در آن می‌توان این گوشی را طبق ادعای این منبع خبر در زوایای گوناگون مشاهده کرد.

این ویدئو که در بالا مشاهده می‌کنید توسط لیکر معروف OnLeaks منتشر شده و به گفته این منبع براساس فایل CAD کارخانه‌ای تهیه شده است. نکته نسبتا عجیب در این تصاویر بیش از همه چیز به ضخامت گوشی باز می‌گردد که به طرز محسوسی برای یک گوشی پرچمدار سال 2017 سامسونگ بزرگ و غیر قابل قبول است. نکته دیگر اینکه از طراحی و ظرافت حانواده S8 در این گوشی خبری نیست که همین دو مورد شک و تردیدهای را در مورد اصالت این طرح ایجاد می‌کند.

این تصویر واقعی سامسونگ نوت8 است؟

نکته عجیب و تردید برانگیز دیگر در بخش پشتی گوشی و در مورد اجزای این قسمت رخ داده است. سنسور اثر انگشت در اینجا بار دیگر مثل اس 8 و اس 8 پلاس کاملا چسبیده به دوربین طراحی شده‌اند حال آنکه طبق خبری که چند روز پیش منتشر شد ظاهرا طراحان سامسونگ با درس گرفتن از انتقادهایی که جایگاه سنسور اثر انگشت نزدیک به لنز دوربین در S8 و S8 Plus صورت گرفته است فاصله مابین این حسگر و لنز دوربین را بسیار بیشتر کرده‌اند.  برآمدگی بیش از اندازه لنز دوربین در این بخش نیز چندان نزدیک به واقعیت به نظر نمی‌رسد.

این تصویر واقعی سامسونگ نوت8 است؟

در مجموعه با اینکه ممکن است جزئیاتی در این طرح با نسخه نهایی نزدیک باشد هنوز نمی‌توان طراح‌هایی از این دست را به نمونه واقعی نزدیک دانست.

منبع

ارسال یک پاسخ