نینتندو Super NES کلاسیک با قیمت 80 دلار می‌آید

0
2715
نینتندو Super NES کلاسیک با قیمت 80 دلار می‌آید

تولد دوباره نینتندو NES با قیمت 60 دلار که در تابستان سال گذشته و درست در چنین روزهایی اتفاق افتاد طوفانی را به راه انداخت که وقتی این کنسول در آبان ماه عرضه شد نیامده در فروشگاهی مختلف Sold-out شد. موفقیت این کنسول تا جایی ادامه یافت که اردیبهشت امسال اعلام شد که 2.3 میلیون کنسول NES کلاسیک توسط نینتندو فروخته شده است. نینتندو اما چندی بعد با اعلام اینکه قصد دارد نیروی کار خود را در جایی دیگر به کار بگیرد ارائه و فروش NES کلاسیک را متوقف کرد و با این کار طرفدار خود را بسیار نا امید ساخت. اما ظاهرا این شرکت نیروی کار خود را نه برای ساخت یک کنسول مدرن برای رقابت با ایکس‌باکس و پلی‌استیشن جدید بلکه برای تکمیل یک پروزه کلاسیک دیگر احتیاج داشته است چرا که امروز اعلام شده که نینتندو به زودی کنسول خاطره‌انگیز Super NES کلاسیک را با قیمت تنها 80 دلار به بازار ارائه می‌کند.

نینتندو Super NES کلاسیک با قیمت 80 دلار می‌آید

Super NES کلاسیک قرار در 29 سپتامبر سال جاری (7 مهر 1396) به صورت رسمی به بازار اارئه شود و در آن می‌توان به صورت تکی یا دو نفره با کنترلرهای سیمی متصل به دستگاه و از طریق کابل HDMI متصل به تلویزیون یکی از این بازی‌ها را انجام داد :

Contra III: The Alien Wars
Donkey Kong Country
EarthBound
Final Fantasy III
F-ZERO
Kirby™ Super Star
Kirby’s Dream Course
The Legend of Zelda™: A Link to the Past
Mega Man® X
Secret of Mana
Star Fox
Star Fox™ 2
Street Fighter® II Turbo: Hyper Fighting
Super Castlevania IV
Super Ghouls ’n Ghosts®
Super Mario Kart
Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars
Super Mario World
Super Metroid
Super Punch-Out
Yoshi’s Island

این خبر هیجان‌انگیز برای دوست‌داران نینتندو نوید این را می‌دهد که در آینده نیز با پس از پایان تولید این کنسول می‌توان منتظر دیدن کنسول‌های بازی کلاسیک دیگری از نینتندو بود امری که علاوه بر جذابیت برای طرفداران این برند با سود بسیار سرشاری نیز برای این کمپانی ژاپنی همراه بوده است.

منبع

ارسال یک پاسخ