تصویر تاری از گوگل پیکسل 2 ؛ حاشیه‌های ضخیم در بالا و پایین

0
1889
تصویر تاری از گوگل پیکسل 2 ؛ حاشیه‌های ضخیم در بالا و پایین

اینک تقریبا می‌‌دانیم که در سال جاری میلادی با دو گوشی از طرف گوگل روبرو هستیم که گوشی بزرگ‌تر با نام پیکسل 2 XL توسط LG ساخته شده و با انتشار تصویری از گوگل Pixel 2 XL و ظاهر شدن گوگل Pixel XL 2 در یک ویدئو شباهت نزدیک آن به LG G6 با حاشیه‌های اندک در بالا و پایین صفحه‌نمایش حالا دیگر مسجل شده است. در مورد گوگل پیکسل 2 اما اطلاعات کمتری تا به امروز در دسترس بوده و تنها پیش از این به 5 اینچی بودن پیکسل 2 و ساخته شدن آن توسط HTC اشاره شده است. روز گذشته تصویر تاری از گوگل پیکسل 2 منتشر شد که در صورت واقعی بودن نکات نچندان جالبی در آن دیده می‌شود که از همه مهم‌ترین حاشیه‌های بسیار ضخیم بالا و پایین صفحه‌نمایش است.

تصویر تاری از گوگل پیکسل 2 ؛ حاشیه‌های ضخیم در بالا و پایین

طبق این تصویر قسمت براق پشت گوشی مثل گوشی بزرگ‌تر این رده حالا بسیار کمتر شده و سنسور اثر انگشت نیز به خارج این قسمت منتقل شده است. حضور تنها یک لنز دوربین در این بخش نکته جندان جالب و هیجان‌انگیزی برای طرفداران این برند به حساب نمی‌آید و در حالی که اغلب پرچمداران به سمت دوربین‌های دوگانه حرکت کرده‌اند و گوشی پیکسل بزرگ‌تر ساخت LG نیز دارای دو لنز است، این رویکرد گوگل چندان فوق‌العاده به نظر نمی‌رسد.

جدا از بخش پشتی نکته ناخوشایند اصلی را باید در روی دستگاه جست‌وجو کرد جایی‌که در بالا ئ پایین صفحه‌نمایش حاشیه‌های ضخیم بسیار بزرگی دیده می‌شوند که با رویکرد گوشی‌های مهم سال جاری مثل سری S8 سامسونگ و LG G6 با حداقل حاشیه‌های عمودی کاملا در تضاد است. حداقل آنگونه که از این تصویر و سابقه HTC (به عنوان سازنده احتمالی این گوشی) می‌توان حدس زد در این دو بخش یعنی بالا و پایین صفحه‌نمایش از دو اسپیکر استریو استفاده شده است. در این گوشی نیز مثل مدل XL از همان ویژگی فشردن کناره‌ها در HTC U11 استفاده شده و در هر دو نیز جک 3.5 میلیمتری هدست به احتمال فراوان حذف شده است. این هر دو گوشی ظاهرا در پائیز امسال به بازار ارائه می‌شوند.

منبع

ارسال یک پاسخ