تصویر LG G6 به لطف یک سازنده قاب گوشی

0
2695
تصویر LG G6

برخلاف سامسونگ اطلاعات کمتری در مورد پرچمدار بعدی ال‌جی در دسترس قرار دارد از چندی پیش تصویر LG G6 اما باتوجه به خبرهای تایید نشده در دسترس قرار گرفته و برخی اطلاعات دیگر در مورد آن همچون صفحه‌نمایش LG G6 منتشر شده است. اطلاعات امروز از یک سازنده کیس برای گوشی‌های موبایل به نام Ghostek منتشر شده که با وجود آنکه در این زمینه چندان مشهور نیست اما به لطف آن می‌توان تصویر LG G6 را چند ماه پیش از معرفی رسمی تصور کرد.

این کمپانی پیش از این نیز با انتشار کیس طراحی شده برای گلکسی S8‌ نامی برای خود دست و پا کرده بود در تصویر ارائه شده از سوی این شرکت نه‌تنها کیس این برند دیده می‌شود بلکه بخش پشتی LG G6 را نیز به وضوح در آن می‌توان مشاهده کرد در صورتی که این عکس واقعی باشد به وضوح می‌توان به شباهت G6 با G5 اشاره کرد و به طور مشخص ترکیب دو دوربین در بالا، سنسورهای اثر انگشت در زیر آن و شاید از همه مهم‌تر یکپارچه بودن بخش پایینی و حذف قابلیت ماژولار بودن به چشم می‌خورد.

یک نکته جالب دیگر در تصویر LG G6 فلت بودن کامل مجموعه دوربین و سنسور اثر انگشت است و بیرون‌زدگی به سبک G5 در این مدل دیده نمی‌شود. تا رونمایی رسمی از LG G6 در نمایشگاه MWC 2016 در 26 فوریه بیش از یک ماه زمان باقی است و تا زمان مطمئنا تصاویر غیر رسمی و رندرهای متعددی از این مدل به بیرون درز پیدا می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ