عکس جدید هواوی P10 ، سنسور اثر انگشت پشت یا جلو

0
2858
عکس جدید هواوی P10

این روزها با نزدیک‌تر شدن هرچه بیشتر به نمایشگاه MWC 2017 شایعات و خبرها در مورد Huawei P10‌ افزایش پیدا می‌کند. پیش از این خبرهایی در مورد مدل‌های P10‌ و P10 Plus و صفحه‌نمایش خمیده این دو گوشی در فضای مجازی مطرح شده بود اینک عکس جدید هواوی P10 در دسترس قرار گرفته که تفاوت‌هایی با آنچه در گذشته از این گوشی‌ دیده بودیم نشان می‌دهند.

عکس جدید هواوی P10

در عکس جدید هواوی P10 برخلاف تصویری که پیش از این منتشر شده بود سنسور اثر انگشت در جلوی گوشی و در زیر صفحه‌‌نمایش قرار دارد. هواوی به جز برخی مدل‌های خاص همچون Mate 9 Po و Mate 9 Porsche Design در اغلب موارد سنسور اثر انگشت را در بخش پشتی گوشی قرار دارده است و در صورتی که طبق عکس جدید هواوی P10 ، این سنسور در این گوشی به زیر صفحه‌‌نمایش منتقل شود برای اولین بار در سری پرچمدار P رخ داده است.

خمیده بودن کناره‌‌های صفحه‌نمایش در این عکس نیز مثل گذشته دیده می‌شود و از این لحاظ تفاوتی با قبل دیده نمی‌شود. دوربین‌های دوگانه دستگاه با نشان Leica همراه با دو فلش LED و لیزر اتوفوکوس اجزای بخش پشتی را مثل قبل تشکیل می‌دهند و در این زمینه با تفاوت خاصی روبرو نمی‌شویم. نام مدل به تصویر کشیده شده در این عکس VIC-AL100 با پشتیبانی از TD-LTE است و بنابراین می‌توان آن را مدلی مختص بازار چین قلمداد کرد.

همانطور که پیش از این مشخص شده بود، P10 و ظاهرا P10 Plus در ماه مارچ یا آوریل سال جاری با چیپ‌ست Kirin 960 همراه با 6 گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شوند و تا آن زمان ممکن است بسیاری از مشخصات این گوشی‌ها با تغییر روبرو شود.

منبع

ارسال یک پاسخ