احتمال ارائه LG G6 با گوگل Assistant در رقابت با Bixby

0
2281
LG G6 با گوگل Assistant می‌آید؟

از LG G6 تا به امروز اطلاعات نسبتا مناسبی به دست آمده از جمله صفحه‌»مایش 5.7 اینچی +QHD آن چندی پیش تایید شد و دیروز نیز به لطف یک سازنده قاب تصویری از پشت آن منتشر شد. اینک اما خبری در مورد حضور گوگل Assistant در این گوشی منتشر شد که در صورت صحت می‌تواند برگ برنده حالبی برای LG باشد. طبق خبرهای رسیده گلکسی S8 سامسونگ با دستیار صوتی اختصاصی این شرکت کره‌ای به نام Bixby ارائه می‌شود و ال‌جی که  نمی‌تواند حضور هوش مصنوعی یا AI را کاملا به حریف خود واگذار کند به جای اختراع دستیار صوتی مشابه دست به اقدام جالبی زده و ظاهرا قصد دارد گوگل Assistant را مستقیما به LG G6 وارد کند.

تا پیش از این جدا از نرم‌افزار پیام‌رسان Allo و دیوایس Google Home، دستیار هوشمند گوگل Assistant تنها در دو گوشی Pixel و Pixel XL حضور داشت و حتی نکسوس‌ها نیز از این موهبت محروم بوده‌اند. بدین‌ترتیب در صورت موفقیت ال‌جی در این اقدام می‌توان از شرایط سخت سامسونگ برای رقابت در این عرصه سخن گفت. جالب اینکه گوگل Assistant بخش مهمی از سیستم‌عامل Android Wear 2.0 نیز به حساب می‌اید که ظاهرا قرار است برای اولین بار در دو ساعت هوشمند LG Watch Sport و LG Watch Style قدم در عرصه وجود بگذارد. این دو ساعت ظاهرا قرار است در 9 فوریه (21 بهمن) به صورت رسمی به بازار عرضه شوند.  بدین‌ترتیب با توجه به همکاری نزدیک ال‌جی با گوگل در ساخت این گوشی‌ها می‌توان امیدوار بود که اسیستند نیز در مدل G6 همانند پیکسل‌ها حضور داشته باشد.

LG G6 طبق اطلاعات به دست آمده در 26 فوریه (8 اسفند) به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل، MWC 2017 در بارسلون اسپانیه معرفی شود که بدین‌ترتیب طبق خبرهای هنوز تایید نشده این مدل حدودا یک ماه زودتر از پرچمدار بعدی سامسونگ رنگ بازار را به خود می‌بیند.

ارسال یک پاسخ