جزئیات جدید آنر ویو 20 – نسخه مازراتی و قیمت

0
1928
جزئیات جدید آنر ویو 20 - نسخه مازراتی و قیمت

زیر مجموعه آنر شرکت هواوی دقیقا 10 روز پیش به صورت همزمان با سامسونگ گلکسی A8s، به صورت نصفه و نیمه از Honor View 20 اولین تجربه خود در ارائه دوربین سلفی درون صفحه‌نمایش برداشت. این گوشی در زمان رونمائی هنوز کامل نبوده و به جز کلیاتی از جمله ظاهر صفحه‌نمایش، پروسسور Kirin 980 و برخی موارد جزئی دیگر، اطلاعات دیگری از آن منتشر نشد. سیمای آنر ویو 20 اما آرام‌آرام در حال تکمیل شدن بوده و هر روز خبرهای تازه‌ای در مورد این گوشی از اینجا و آنجا منتشر می‌شود. خبرهای جدید در مورد آنر ویو 20 به پوستر رخنه کردن از این گوشی تعلق دارد که اطلاعات تازه‌ای را در مورد آن افشا می‌کند.

جزئیات جدید آنر ویو 20 - نسخه مازراتی و قیمت

طبق این تصاویر که در بالا مشاهده می‌کنید، آنر ویو 20 با یک باتری 4,000mAh عرضه شده و دوربین جای گرفته در حفره بالای صفحه‌نمایش نیز 25 مگاپیکسلی‌ست. این پوسترها همچنین در مورد قابلیت Turbo Link این گوشی صحبت می‌کنند که پیش از این نیز به آن اشاره شده بود و در طی آن امکان ترکیب سیگنال‌های وای‌فای و LTE و بهره گرفتن از هوش مصنوعی برای تحلیل شبکه و یافتن بهترین و بهینه‌ترین راه اتصال در حین دانلود فراهم می‌آید.

در همین اثنا تصویر دیگری منتسب به این مدل منتشر شده که منبع آن ادعا می‌کند نسخه مازراتی View 20 بوده و حاصل همکاری آنر با شرکت خودروسازی مازراتی به شمار می‌رود. هنوز مشخص نیست که این نسخه در صورت صحت اطلاعات عرضه شده، چه تفاوتی به جز ظاهر با ویو 20 اصلی خواهد داشت.

جزئیات جدید آنر ویو 20 - نسخه مازراتی و قیمت

به جز این اطلاعات امروز نیز جزئیاتی در زمینه قیمت این گوشی نیز در دسترس قرار گرفته است؛ طبق این اطلاعات View 20 دارای دو چینش حافظه خواهد بود که قیمت در نظر گرفته شده برای بالاترین چینش حافظه این مدل نیز کمتر از 480 دلار است که با توجه به مشخصات پردازشی گوشی چندان گران‌ نیز به حساب نمی‌آید.

جزئیات جدید آنر ویو 20 - نسخه مازراتی و قیمت

طبق این اطلاعات، honor View 20 در دو نسخه 6GB/64GB و 6GB/128GB عرضه می‌شود که اولی 2,799 یوان (406 دلار) و دوی 3,299 یوان (479 دلار) قیمت دارند. دو رنگ در حال حاضر مشخص شده این گوشی نیز مشکی و آبی هستند که به ترتیب Charm Blue و Midnight Black نامیده می‌شوند. طبق اطلاعات به دست آمده آنر ویو 20 ظرف شش روز آینده یعنی در 26 دسامبر (5 دی 1397) رسما رونمائی می‌شود.

منبع 1

منببع 2

منبع 3

ارسال یک پاسخ