چهار عضو معرفی نشده Moto G7 با سه طراحی ناچ مختلف!

0
1837
چهار عضو معرفی نشده Moto G7 با سه طراحی ناچ مختلف!

اعضای جدید اسمارت‌فون‌های رده میانی Moto G7 موتورولا هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند اما تا به امروز حجم زیادی از اطلاعات در رابطه با این سری منتشر شده است. تا پیش از این نسخه استاندارد این سری یعنی Moto G7 عادی و نسخه پلاس را با یک ناچ  کوچک قطره‌ای دیده بودیم اما امروز تصاویری از دو عضو دیگر این خانواده یعنی G7 Play و G7 Power منتشر شده که نکته جالب در مورد آنها به کارگیری دو طراحی ناچ مختلف برای این دو مدل است که همراه با مدل استاندارد و پلاس، سه طراحی ناچ گوناگون را برای این سری به نمایش می‌گذارد.

البته نگفته پیداست که این تصاویر که امروز همگی به صورت اختصاصی تصویر DroidShout منتشر شده‌اند، تصاویر رسمی نبوده و ممکن یکی یا حتی تمامی آنها حاصل ذوق و سلیقه یه طراح کامپیوتری باشد اما در صورتی که با نمونه‌های واقعی از این سری روبرو باشیم شرایط جالبی از لحاظ نوع شکاف بالای صفحه‌نمایش برقرار است.

چهار عضو معرفی نشده Moto G7 با سه طراحی ناچ مختلف!

در هر چهار مدل زبان طراحی عمومی مشترکی دیده می شود که به تجربه همیشگی موتورولا در این رده نزدیک است؛ قسمت chin یا زیر صفحه‌نمایش در هر چهار گوشی نسبتا بزرگ و ضخیم بوده و نشان موتورولا در آن به چشم می‌خورد. بزرگ‌ترین ناچ در این بخش به ارزان‌ترین گوشی این چهارگانه یعنی Moto G7 Play تعلق دارد که به اندازه‌ای بزرگ است که دوربین سلفی و یک فلش LED را در خود جای داده است این قسمت با وجود بزرگ بودن البته به دلیل رده قیمتی دستگاه، مطمئنا سیستم تشخیص چهره پیشرفته‌ای را در خود پنهان نکرده است.

چهار عضو معرفی نشده Moto G7 با سه طراحی ناچ مختلف!

دیگر گوشی ارزان‌قیمت این بخش یعنی G7 Power همانطور که از اسم آن مشخص است از باتری حجیم و بزرگی بهره می‌برد و بخش ناچ آن اندکی نسبت به Play کوچک‌تر است و به همین علت فلش LED از آن حذف شده است. سنسور اثر انگشت در هر چهار گوشی در بخش پشتی و در زیر نشان خفاشی موتورولا پنهان شده است و در حالی‌که G7 و G7 Plus‌ از دو دوربین در این قسمت استفاده می‌کنند، در G7 Play و G7 Power‌ تنها از یک دوربین استفاده شده است

منبع

ارسال یک پاسخ