آیفون 6Plus دارید؟ همین حالا به iOS 9.2 آپدیت کنید

0
2173
[ل مشکلات آیفون 6 پلاس با آپدیت ios 9.2

اپل روز گذشته آپدیت سیستم‌عامل خود با نام iOS 9.2 را ارائه کرد. این آپدیت با وجودی که برای تمامی دستگاه‌های دریافت‌کننده iOS 9 ارائه شد اما در این برای یک دیوایس تاثیرات بسیار مناسبی از خود برجای گذاشته و بسیاری از مشکلات آپدیت‌های پیشین را برطرف کرده است. مشکلات کاربران گوشی بزرگ iPhone 6 Plus پس از نصب این آپدیت جدید تقریبا به طور کامل برطرف می‌شود.

با وجودی که آپدیت‌های iOS 9.0‌ و iOS 9.1 امکانات فراوانی را به گوشی‌های مختلف آیفون هدیه کردند اما در این میان یک مدل یعنی iPhone 6 Plus‌با مشکلات مشخصی به دلیل این آپدیت‌ها روبرو شد. از جمله این مشکلات می‌توان به کند بودن گوشی در هنگام فشردن دوباره کلید هوم برای ظاهر شدن App Switcher، مشکلات در گشودن برخی کیبوردهای ساخته شده توسط دیگر دولوپرها (به جز کیبورد خود اپل) و تاخیرهای فراوان در ویژگی Spotlight search و برخی دیگر از اپلیکیشن‌ها اشاره کرد. در این حالت در حالی که دیگر قسمت‌های سیستم‌عامل حرکت نرم و روانی را با سرعت 60 فریم در ثانیه ارائه می‌دادند سرعت دستگاه در قسمت‌های مذکور حتی به نصف کاهش پیدا می‌کند.

[ل مشکلات آیفون 6 پلاس با آپدیت ios 9.2

در iOS 9.2 برخی از این مشکلات برطرف شده و نه‌تنها اپ‌سوئیچر اینک به سرعت بازگشایی می‌شود بلکه کیبوردهای غیر لپلی نیز سرعت کاملا بالایی را از خود نشان می‌دهند. این آپدیت با وجودی که تغییر خاصی در شکل ظاهری سیستم‌عامل ایجاد نمی‌‌کند اما به واسطه رفع مشکلات iPhone 6 Plus حداقل برای کاربران این گوشی، آپدیت مهمی محسوب می‌شود.

اگر هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید همین حالا به مسیر Setting>General>Software Update رفته و در صورت در دسترس قرار داشتن این آپدیت اقدام به دانلود آن کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ