دوربین پریسکوپ گلکسی +S11 با 5 برابر زوم اپتیکال

0
1822
دوربین پریسکوپ گلکسی +S11 با 5 برابر زوم اپتیکال

در حالی‌که لحظه به لحظه به زمان رونمایی از خانواده گلکسی S11 سامسونگ در 18 فوریه (29 بهمن 1398) نزدیک می‌شویم اطلاعات در مورد گوشی‌های این سری و قابلیت‌های آن بیشتر در دسترس قرار می‌گیرد. در همین رابطه روز گذشته اطلاعاتی در مورد دوربین‌های سه‌گانه حاضر در این سری و به خصوص دوربین پریسکوپ 48 مگاپیکسلی گلکسی S11 پلاس منتشر شد که آن را ظاهرا با 5 برابر زوم اپتیکال نشان می‌دهد. این دوربین پریسکوپ بدین‌ترتیب به نمونه‌های قبلی در این رده به خصوص P30 Pro هواوی شباهت پیدا می‌کند جایی‌که احتمالا با زوم ترکیبی و زوم دیجیتال، ارقام زوم بسیار بالاتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

دوربین پریسکوپ گلکسی +S11 با 5 برابر زوم اپتیکال

جدا از این دوربنی پریسکوپ در گلکسی S11 پلاس از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی از نوع ISOCELL Bright HM1 استافده شده که از فناوری تازه‌ای برای ترکیب پیکسل‌ها به نام نانوپیکسل بهره می‌برد. در این فناوری به جای 4 پیکسل مجاور، 9 پیکسل با یکدیگر ترکیب شده و پیکسل‌های کاملا بزرگ‌تری ایجاد می‌شود که وضوح کلی دوربین را به 12 مگاپیکسل، تقلیل می‌دهند.

دوربین پریسکوپ گلکسی +S11 با 5 برابر زوم اپتیکال

در تحولی دیگر، تصاویری منتسب به S11 منتشر شده که حاشیه‌های بسیار اتدکی را در بالا و پایین آن نشان می‌دهد که می‌توان عملا آن‌ها را نادیده گرفت. علاوه بر این، بریدگی ناچ پانچی درون صفحه‌نمایش برای دوربین سلفی حالا ظاهرا کوچک‌تر از چیزی‌ست که پیش از این در سری S10 و نوت10 دیده‌ایم و از این رو می‌توان انتظار نسبت بالاتر صفحه‌‌نمایش به بدنه را داشت. در S11 از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی و در S11 پلاس از یک پنل 6.9 اینچی استفاده می‌شود و خبرها، حاکی از ارائه یک S11e با صفحه‌‌نمایش 6.2 اینچی هستند.

منبع

ارسال یک پاسخ