دوربین iPhone 8 پلاس سلطان جدید لیست DxOMark

0
2281
دوربین iPhone 8 پلاس سلطان جدید لیست DxOMark

با عرضه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس که از روز گذشته در مناطقی همچون آمریکا و استرالیا آغاز شده است لیست بهترین دوربین‌های موبایل سایت مرجع DxOMark نیز آپدیت شده و دوربین iPhone 8 پلاس در این میان گوی سبقت را از دیگران کاملا ربوده است. طبق این آمار جدید دوربین iPhone 8 پلاس در حالی در صدر قرار می‌گیرد که فاصله نسبتا زیادی با دو گوشی قبلی حاضر در مکان‌های اول و دوم این جدول یعنی HTC U11 و گوگل پیکسل دارد. پیکسل تا قبل از معرفی U11 با امتیاز 90 در صدر قرار داشت اما U11 با همین امتیاز و به دلائلی جزئی جایگاه اول را از دست سوگلی گوگل (که آن هم ساخت HTC بود) درآورد. آیفون 8 پلاس اما اختلاف مشهودی با این دو گوشی ایجاد کرده و با امتیاز 94 به تنهایی بر جایگاه اول تکیه زده است.

دوربین iPhone 8 پلاس سلطان جدید لیست DxOMark

اگر فکر می‌کنید این شرایط فقط برای آیفون 8 پلاس است باید بدانید که آیفون 8 معمولی هم پس از مدل پلاس با کسب امتیاز 92 در جایگاه دوم قرار دارد. امتیاز آیفون 8 پلاس در زمینه گرفتن عکس، رقم بسیار مناسب 96 است و در بخش ویدئو نیز با کسب امتیاز 89 با U11 در یک جایگاه بوده و پایین‌تر از Pixel با امتیاز 91 است.

دوربین iPhone 8 پلاس سلطان جدید لیست DxOMark

آیفون 8 توسط DxOMark به عنوان برترین دوربین موبایلی تکی در دنیای اسمارت‌فون‌ها معرفی شده است که البته جای تعجب چندانی ندارد چرا که دوربین تکی این مدل همان دوربین اصلی بخش پشتی آیفون 8 پلاس است. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوربین آیفون 8 پلاس را دارید از لینک منبع 1 و برای آیفون 8 معمولی از لینک منبع 2 استفاده کنید.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ