درز اطلاعات دیوایس گوگل با کد نام Taimen با 4 گیگ رم

0
2312
درز اطلاعات دیوایس گوگل با کد نام Taimen با 4 گیگ رم

اوائل ماه جاری اطلاعاتی در مورد 3 گوشی پیکسل جدید با اسنپ‌دراگون 835 منتشر شد که هریک دارای یک کد نام خاص بودند. گوشی کوچک‌تر و جانشین پیکسل فعلی با نام Muskie شناخته شده، گوشی بزرگ‌تر و جایگزین Pixel XL با نام Walleye از آن نام برده شده و پیکسل سومی نیز به نام Taimen و به عنوان نسخه جدید موتورولا نکسوس 6 در آن خبر معرفی شد. حالا یکی از این سه گوشی یعنی مدل Taimen در اطلاعات یک بنچ‌مارک ظاهر شده است.

در اطلاعات آزمون Geekbench که از این گوشی به دست آمده علاوه بر نام آن به نسخه جدید و معرفی نشده اندروید موسوم به Android O اشاره شده که اولین نسخه از developer preview آن چندی پیش منتشر شد. رم دستگاه 4 گیگابایت اعلام شده و با اینکه به صورت مشخص به حضور اسنپ‌دراگون 835 به عنوان چیپ‌ست دستگاه اشاره‌ای نشده اما اعلام کوالکام به عنوان سازنده این چیپ‌ست و 8 هسته‌ای بودن آن به روشنی به این پروسسور اشاره دارند (البته ممکن است این نسخه از پیکسل جدید یک اسمارت‌فون رده میانی باشد و در اینجا نیز با یک چیپ‌ست رده میانی 8 هسته‌ای کوالکام مثل Snapdragon 660 روبرو باشیم).

درز اطلاعات دیوایس گوگل با کد نام Taimen با 4 گیگ رم

طبق اطلاعات یکه تا به امروز در دست داریم، پیکسل Taimen از دو پیکسل دیگر یعنی Muskie و Walleye بزرگ‌تر بوده و شاید این دیوایس یک تبلت و جایگزین شایسته نکسوس 6 موتورولا باشد. نکته مهم دیگری که در مورد عکس و نتیجه آزمون Geekbench‌ این گوشی باید به آن اشاره کرد، ورژن این بنچ‌مارک است که نسخه 4.1 بوده و نتایج آن با نسخه‌های قبلی این بنچ‌مارک و به طور مشخص نسخه چهارم قابل مقایسه نیست از این رو نمی‌توان آن را با دیگر مدل‌های Snapdragon 835 که با بنچ‌مارک Geekbench 4.0 بررسی شده‌اند در یک ردیف قرار داد.

منبع

ارسال یک پاسخ