سه راه‌حل چاپی سامسونگ برای کاهش هزینه‌های IT

0
1677

فناوری‌های جدید و نوآورانه، امروزه به کمک مدیران صنایع بزرگ و کوچک آمده‌اند تا این مدیران در هزینه‌های سازمان خود صرفه‌جویی کنند. برای مدیرانی که همواره به دنبال راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه هستند سامسونگ پاسخ‌گوی نیاز و دغدغه آن‌ها است. راه‌حل‌های تجاری سامسونگ، نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از راه‌حل‌های چاپی ، نیاز خود را برطرف و در هزینه‌ صرفه‌جویی کنند.

Sponsored

مدیریت هزینه‌های چاپ

یکی‌ از ویژگی‌های اصلی‌ راه‌حل‌های چاپی سامسونگ، امکان نظارت در هزینه‌های چاپ است. این هزینه‌ها که به صورت تصاعدی افزایش می‌یابند، عمدتاً نادیده گرفته می‌شوند. از این طریق مدیران IT می‌توانند بر استفاده کارمندان از دستگاه‌های چاپ، هزینه‌های مصرفی مانند کاغذ و تونر کنترل و نظارت داشته باشند و برای بودجه سازمان خود به شکلی مناسب برنامه‌ریزی کنند.

حفظ امنیت اسناد چاپی 

یکی‌ از نگرانی‌ها در ارتباط با روند رو‌به‌رشد استفاده از موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ، حفظ امنیت و خطر انتشار اطلاعات آن‌ها در محیط کار است. به این منظور، سامسونگ این معضل را با استفاده از فناوری شناسایی امن بر پایه NFC به حداقل رسانده است. نصب فناوری NFC روی چاپگرهای چندکاره امکان استفاده از شناسایی کاربر را برای چاپ مدارک، فراهم می‌کند. از این طریق، امکان سرقت بالقوه از مدارک کاهش می‌یابد.

راه حل های چاپی سازمانی سامسونگ

وقتی کالج کینگز لندن مجهز به چاپگرهای سامسونگ شد

چندی پیش، کالج کینگز لندن به یک سیستم مکانیزه و یکپارچه برای ارائه خدمات به ۳۰۰۰۰ دانشجو و استاد نیاز داشت. همچنین، این دانشگاه، متقاضی مجموعه‌ای از دستگاه‌های فتوکپی بود که بتواند با نرم‌افزار مدیریت اسناد PaperCut، امکان کارکردهایی همچون نظارت بیشتر و استفاده از کارت‌های شخصی‌سازی شده را نیز فراهم سازد. پیشنهاد سامسونگ به این دانشگاه، مجموعه‌ای از چاپگر‌های مجهز به XOA بود. نرم‌افزار XOA این امکان را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد که متناسب با نیاز خود از مجموعه نرم‌افزارهای منحصربه‌فرد سامسونگ برای مدیریت چاپ و اسناد استفاده کنند.

راه‌حل‌های چاپی سامسونگ به کاربران امکان دسترسی‌ به مجموعه گسترده‌ای از راهکارها را می‌دهد که در آن علاوه بر ساده‌سازی و مؤثرسازی فرآیندهای تجاری، به سازمان‌ها امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را نیز فراهم می‌کند.

ارسال یک پاسخ