سامسونگ دکس استیشن (Dex Station) ؛ تجربه دسک‌تاپ برای گلکسی S8

2
5496
سامسونگ Dex Station ؛ تجربه دسک‌تاپ برای گلکسی S8

با معرفی سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مثل همیشه برخی لوازم جانبی اختصاصی نیز برای این دو گوشی عرضه شده است. داک دکس استیشن (Dex Station) یکی از اصلی‌ترین این لوازم جانبی است که اطلاعات و تصویر آن پیش از این منتشر شده بود. دکس استیشن یک داک برای قرارگیری S8 و +S8 است که پس از اتصال آن به یک مونیتور از طریق HDMI با یک رابط کاربری مخصوص امکان استفاده از قابلیت‌های گوشی همچون اپلیکیشن‌های گوناگون یا پاسخ دادن به پیام‌ها را فراهم می‌کند.

سامسونگ دکس استیشن - Dex Station ؛ تجربه دسک‌تاپ برای گلکسی S8

دکس استیشن (Dex Station) دارای امکان ارتباطی بلوتوث 4 و وای‌فای دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز است و از طریق دو پورت USB 2.0 نیز می‌توان موس و کیبورد سیمی به این مجموعه اضافه کرد (البته این موس و کیبورد از طریق بلوتوث نیز قابل متصل شدن هستند) در این داک علاوه بر این از پورت Eternet و یک پورت USB Type-C استفاده شده و فن‌ درونی آن نیز گوشی را خنک نگه می‌دارد. گوشی پس از قرارگیری در این داک نیز امکان شارژ سریع را دارد.

سامسونگ این داک را در برخی کشورها همراه گوشی عرضه می‌کند اما برای تهیه آن به صورت جداگانه باید 150 یورو هزینه کرد. سامسونگ در ساخت دکس استیشن از همکاری مایکروسافت و Adobe بهره گرفته و برخی برنامه‌های مهم مثل بسته آفیس به خوبی با آن هماهنگ هستند.

منبع

2 دیدگاه

  1. تشکر می کنم از ارائه مطالب جدید. به نظر من در یک جمع بندی کلی می‌توان گفت که سامسونگ دکس استیشن آمده تا تجربه ناکام کمپانی‌هایی مانند و بلک‌ بری و مایکروسافت در این زمینه را کنار زده و محصولی با قدرت بیشتر و کاربر پسندتری را ارائه دهد.

ارسال یک پاسخ