سامسونگ S11e را ببینید رقیب آیفون 11

0
5738
سامسونگ S11e را ببینید رقیب آیفون 11

نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سری S سامسونگ یعنی خانواده S11 قرار است طبق روال همیشگی در اوائل سال آینده میلادی به بازار عرضه شود و این روزها برخی خبرها در مورد این خانواده به گوش می‌رسد. جدیدترین خبر در مورد این سری به سامسونگ S11e یعنی ارزان‌قیمت‌ترین و ساده‌ترین مدل این خانواده تعلق دارد که به دلیل قیمت و نوع امکانات، باید آن را رقیبی برای آیفون 11 اپل نامید. سامسونگ S11e همانطور که از نام‌گذاری آن مشخص است البته ادامه‌ای بر Galaxy S10e پیشین است که در ابتدای سال جاری میلادی همراه با گلکسی S10 و S10 پلاس با مشخصات ضعیف‌تر و قیمت مناسب‌تر معرفی شده بود.

طراحی Galaxy S11e امروز در قالب چندین رندر و یک ویدئوی 360 درجه‌ای از این گوشی منتشر شده که در صورت واقعی بودن، زوایای مختلف این مدل را کاملا به نمایش می‌گذارند. S11e طبق این تصاویر و ویدئوها، همچون برادران بزرگ‌تر خود دارای یک مجموعه دوربین مستطیلی در بخش پشتی‌ست که در کناره سمت چپ بالا جای دارند. دوربین‌های این بخش به سه عدد می‌رسند که از همین حالا شرایط بهتری را نسبت به نسل قبلی و رقیب اصلی خود (S10e و آیفون 11) ارائه می‌کند.

سامسونگ S11e را ببینید رقیب آیفون 11

وضوح و کارکرد دوربین‌های این قسمت هنوز مشخص نشده اما به احتمال قریب به یقین، دوربین اصلی این بخش همان دوربین اصلی دیگر اعضای سری S11 یعنی احتمالا همان دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ خواهد بود. حدس‌های قابل انتظار در مورد دو دوربین دیگر نیز شامل یک ماژول التراواید و یک نمونه تله‌فتو است که نسبت به نسل‌های قبلی با بهبود روبرو شده‌اند. S11 و S11 پلاس ظاهرا با یک دوربین تله‌فتوی 5x ارائه می‌شوند اما در S11e احتمالا برای کاهش هزینه‌ها، به یک تله‌فتوی دو برابری اکتفا خواهد شد.

سامسونگ S11e را ببینید رقیب آیفون 11

بدنه شیشه‌ای و شاسی آلومینیومی در این مدل طبق تصاویر با تغییر خاصی روبرو نشده‌اند اما ظاهرا فریم پیرامونی حالا کوچک‌تر از گذشته شده است. دکمه‌های پاور و تغییر صدا، درگاه USB-C و اسپیکر و میکروفون تماس در پایین این فریم دیده می‌شود اما از جک هدست در آن خبری نیست. جایگاه اسلات سیم‌کارت نیز در این تصاویر مشخص نیست اما این به معنای غیبت آن در نسخه نهایی نبوده و منبع این تصاویر هرچند هنوز از جایگاه آن روی گوشی خبر ندارد اما تضمین کرده که این مورد نیز طبیعتا به امکانات دستگاه افروده می‌شود.

سامسونگ S11e به یک صفحه‌نمایش OLED با سلفی مرکزی مشابه آنچه در سری نوت 10 دیده بودیم مجهز خواهد شد که از آن با عنوان طراحی Infinity-O یاد می‌شود. این صفحه‌نمایش البته برخلاف S10e، دیگر تحت نیست و کناره‌های آن خمیده بوده و از نظر اندازه نیز از 5.8 اینچ قبلی حالا به 6.3 اینچ رسیده است.

سامسونگ S11e را ببینید رقیب آیفون 11

سامسونگ S11e ظاهرا قرار است در رویدادی در روز سه‌شنبه 18 فوریه (29 بهمن 1398) رونمایی شود اما تا آن زمان احتمالا در چندین و چند نوبت دیگر، اطلاعاتی از این گوشی و دو عضو دیگر این خانواده به بیرون درز کند.

منبع

ارسال یک پاسخ