شائومی تا دو سال آینده رنگ بازار آمریکا را نمی‌بیند

0
2023
شائومی امسال تا دو سال آینده رنگ بازار آمریکا را نمی‌بیند

شرکت شائومی چندی پیش گوشی پرچمدار Mi 6 را با چیپ‌ست Snapdragon 835‌و قیمت نصب Galaxy S8 معرفی کرد اما این گوشی نیز ظاهرا راهی به بازار آمریکا نخواهد داشت. طبق گفته‌های Wang Xiang معاونت ارشد شرکت شائومی، این برند در حال گسترش بازارهای خود به کشورهای غربی و آمریکا است اما در مورد این دومی به خصوص به دلیل شرایط سخت اپراتورها برای قرارداد، این شرکت ترجیح داده است تا توان خود را به جای بازار آمریکا روی بازارهای نوظهور متمرکز کند.

شائومی امسال تا دو سال آینده رنگ بازار آمریکا را نمی‌بیند

روند ورود گوشی به آمریکا با اغلب دیگر کشورهای جهان تفاوت داشته و بدون قرارداد محکم با اپراتورهای فراگیر کشوری همچون AT&T و دیگران نمی‌توان به آینده برند امید داشت. از جمله شاخص‌ترین نمونه‌ها در این زمینه باید به برند سونی اشاره کرد که با وجود پیشرفت‌های تکنولوژیکی در اسمارت‌فون‌ها خود به دلیل نداشتن قرارداد محکم با اپراتورها هنوز بازار چندان مناسبی در ایالات متحده در اختیار ندارد. این شرایط در بیرتانیا نیز کم و بیش به همین صورت است.

Wang Xiang سمتی را در شائومی در اختیار گرفته که پس از جدا شدن Hugo Barra از مجحموعه شائومی خالی مانده بود به گفته این مدیر شائومی، این برند در حال حاضر در 30 مارکت در حال فعالیت است که بیشتر آنها هنوز در سطح بازارهای نوظهور باقی مانده‌اند. از جمله بهترین بازارهای این برند باید به جایگاه دوم آن در هند و جایگاه سوم ان در اوکراین اشاره کرد. Wang در سخنان خود ابراز امیدواری کرده که شائومی در سال 2019 بتواند بالاخره به بازار آمریکا راه پیدا کند.

منبع

ارسال یک پاسخ