شائومی معرفی کرد: گیمبال موبایل فقط 94 دلار!

0
1936
شائومی معرفی کرد: گیمبال موبایل فقط 98 دلار!

گیمبال (Gimbal) یا لرزه‌گیر دوربین ابزاری ست که از مدتی قبل به دنیای دوربین‌های سبک و ورزشی وارد شد و با کمک آن امکان گرفتن لرزه‌های دوربین با وجود حرکت‌های دست و تثبیت ویدئوها به طور کامل وجود دارد. برخی از این گیمبال‌ها بسیار پیشرفته بوده و حتی نمونه‌هائی با دوربین سرخود نیز وجود دارد که قیمت کاملا بالائی دارند. ساب‌برند Mijia از شرکت شائومی امروز یک گیمبال موبایل جدید را معرفی کرده که امکانات پیشرفته‌ای دارد اما قیمت آن بسیار زقابتی و اندک است. این گیمبال موبایل می‌تواند گوشی‌هائی با حداکثر عرض 86 میلیمتر و وزن 200 گرم را در خود جای دهد که این یعنی تقریبا همه گوشی‌های فعلی دنیای موبایل را می‌توان در آن جای داد.

شائومی معرفی کرد: گیمبال موبایل فقط 98 دلار!

نکته جالب‌توجه دیگر در مورد این گیمبال موبایل ، حضور یک باتری قوی 5 هزار میلی آمپر ساعتی در آن است که می‌تواند گوشی موبایل شما را با خروجی 7.5 واتی (5 ولت و 1.5 آمپر) شارژ کند. اگر از باتری داخلی برای شارژ کردن گوشی استفاده نکنید نیز، این باتری تا 16 ساعت می‌تواند توان مورد نیاز این استابلایزر را تأمین کنید. در این گیمبال جدید، امکان تثبیت ویدئو در 3 محور مختلف وحود دارد که با کمک آن تصویر کاملا روان و فاقد لرزشی تولید می‌شود. با این گیمبال می‌توان یک تصویر 360 درجه کاملا را نیز برداشت کرد و امکان گرفتن ویدئوهای حرکت آهسته Time lapse نیز با آن وجود دارد.

گیمبال جدید شائومی دارای یک جای پیچ 1/4 اینچی در پائین است و بنابراین می‌توان آن را به سادگی روی هر مانت یا سه‌پایه استانداردی سوار کرد. Mijia قرار است این گیمبال را از 16 ژوئن (26 خرداد 1397) با قیمت 600 یوان (94 دلار آمریکا) به بازار عرضه کند و مشخص نیست که احتمالا چه زمانی می‌توان انتظار دیدن آن را در بازارهای جهانی داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ