شارژر پاور دلیوری جدید سونی: دو خروجی، 46.5 وات

0
1794
شارژر پاور دلیوری جدید سونی: دو خروجی 46.5 وات

شرکت سونی امروز از یک شارژر پاور دلیوری جدید رونمائی کرده که از آن برای تأمین انرژی تمامی دستگاه‌های مجهز به فناوری USB-PD می‌توان بهره برد. خروجی این شارژر پاور دلیوری در مجموع پورت‌های ان به 46.5 وات می‌رسد. در این شارژر که CP-ADRM2 نام دارد از دو پورت خورجی استفاده شده که شامل یک پورت USB-C و یک پورت فول‌سایز یا USB-A معمولی می‌شود. پورت USB-C به نوبه خود چهار توان خروجی مختلف را ارائه می‌کند که شامل 15 وات (5 ولت و 3 آمپر)، 18 وات (9 ولت و 3 آمپر)، 36 وات (12 ولت و 3 آمپر) و 39 وات (15 ولت و 2.6 آمپر) می‌شود.

شارژر پاور دلیوری جدید سونی: دو خروجی 46.5 وات

 

این توان برای پورت USB-A و خروجی عادی این شارژر به تنها 7.5 وات (5 ولت و 1.5 آمپر) محدود شده که در توان کلی این مجموعه در کنار حداکثر توان پورت USB-C به 46.5 وات می‌رساند.

شارژر جدید سونی با دو کانکتور مختلف یکی به شکل 8 یا به فرم استاندارد C7 ارائه شده و طبق انتظار تمامی ویژگی‌های ایمنی از جمله مقاومت مناسب در برابر ایجاد حرارت بیش از اندازه در آن رعایت شده و از ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت پشتیبانی می‌کند.

شارژر پاور دلیوری جدید سونی: دو خروجی 46.5 وات

این شارژر بیش از همه مناسب کاربرانی‌ست که دارای لپ‌تاپ مجهز به پورت USB-C برای شارژ هستند و از این گذشته می‌توان از همین پورت برای شارژ کردن تبلت‌هائی نظیر iPad Pro و گوشی‌های هوشمند اندرویدی با پشتیبانی از پاور دلیوری نظیر پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گوگل استفاده کرد. این شارژر، 31 میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن به 165 گرم می‌رسد.

شارژر پاور دلیوری جدید سونی: دو خروجی 46.5 وات

سونی ظاهرا قرار است این شارژر را تنها در کشورهای آسیائی ارائه کند و هنوز در مورد قیمت و زمان حضور آن در دیگر بازارها، اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ