موبایل اسنشال به تاریخ پیوست؛ ادامه‌ای در راه است

0
1577
موبایل اسنشال به تاریخ پیوست؛ ادامه‌ای در راه است

از معرفی Essential PH-1 در خرداد سال گذشته حالا بیش از یک سال و نیم می‌گذرد؛ موبایل اسنشال که در زمان خود به عنوان یکی از عجیب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان شناخته می‌شد، یکی از دو اسمارت‌فونی‌ بود که چند ماه قبل از معرفی آیفون X با ناچ بالای صفحه‌نمایش ارائه شده بود. این گوشی با صفحه‌»مایش 5.71 اینچی با وضوح 1312×2560 پیکسل و نسبت تصویر 19:10 ارائه شد که حاشیه‌های آن در بالا و کناره‌‌ها بسیار اندک بوده و در زمان خود طراحی متهورانه و جذابی را ارائه می‌کند. موبایل اسنشال که دستپخت پدر اندروید، اندی رابین، به حساب می‌آمد در بخش پشتی مجهز به دو پین کوچک بود که از طریق آن امکان اتصال لوازم جانبی منطبق از جمله یک دوربین 360 درجه‌ای یا جک هدست فراهم می‌شد.

موبایل اسنشال به تاریخ پیوست؛ ادامه‌ای در راه است

موبایل اسنشال با وجود پستی و بلندی‌های متعدد در طی یکی دو سال گذشته و اتهام‌های وارده آمده به اندی رابین مدیر عامل این شرکت، حداقل در نزد کاربران حرفه‌ای‌تر موبایل، دیوایس محبوبی به حساب آمده و پشتیانی نرم‌افزاری راضی‌کننده‌ای را نیز ارائه می‌کرد. امروز اما بالاخره مجموعه اسنشال از پایان یافتن موجودی این گوشی و تصمیم این شرکت برای ادامه ندادن تولید این مدل خبر داده است.

خبر جدید در این رابطه از طرف یک سخنگوی Essential بیان شده که در آن اینگونه آمده است:

«(گوشی هوشمند) Essential Phone را روی [سایت] essential.com تمام کردیم و [موجودی] انبار جدیدی را اضافه نخواهیم کرد. ما در حال حاضر به سختی در حال کار روی محصول موبایلی بعدی خود هستیم و به فروش لوازم جانبی و مهیا کردن آپدیت‌های نرم‌افزاری پر سرعت و [ارائه] پشتیبانی به کاربران جامعه فعلی‌مان ادامه می‌دهیم.»

موبایل اسنشال به تاریخ پیوست؛ ادامه‌ای در راه است

آنچه در این بیانیه به عنوان «محصول موبایلی بعدی» آمده است البته هنوز تا ارائه یک گوشی جدید فاصله مشخصی دارد و همچنان نمی‌توان با اطمینان از ارائه آپدیت بعدی مثلا با نام مدل PH-2 سخن گفت.

منبع

ارسال یک پاسخ