قاب سامسونگ گلکسی فولد این شکلی خواهد بود

0
2286
قاب سامسونگ گلکسی فولد این شکلی خواهد بود
قاب Thin Fit

شرکت سامسونگ چندی پیش همزمان با معرفی سری گلکسی S10 از اولین تجربه خود در ساخت یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر و ناشو با نام گلکسی Fold پرده برداشت که با قیمت 1,980 دلاری با اینکه هنوز از رقیب اصلی خود یعنی هواوی میت X با قیمت 2,300 یوروی ارزان‌تر است اما تعریف‌کننده دسته تازه‌ای در رده گوشی‌های اشرافی و گران‌قیمت بود. اگر از جمله خریداران معدودی باشید که در آینده نزدیک گلکسی فولد را تهیه می‌کنید شاید تمایل داشته باشید که برای این گوشی پیشرفته و گران‌قیمت یک قاب محافظ نیز تهیه کنید. قاب محافظ گلکسی فولد با توجه به ساختار تاشوی دستگاه با آنچه از یک قاب محافظ در ذهن داریم متفاوت بوده و این قاب نیز به ناچار باید به صورت تاشو طراحی شود.

قاب سامسونگ گلکسی فولد این شکلی خواهد بود
قاب Ultra Hybrid

امروز شرکت Speigen که آن را به عنوان یکی از معروف‌ترین سازندگان قاب برای گوشی‌های موبایل می‌شناسیم، رندرهائی از قاب آینده گلکسی فولد ارائه کرده که ایده‌ای از آنچه در آینده در این زمینه انتظار ما را می‌کشد به دست می‌دهند. قاب‌های Speigen برای این گوشی در سه مدل با نام‌های Tough Armor، تین فیت و Ultra Hybrid ارائه می‌شوند که جنس همگی آنها از سیلیکون و پلاستیک است و قیمتی حول و حوش 20 دلار دارند که برای یک گوشی 2 هزار دلاری قیمت بسیار مناسبی به حساب می‌آید.

قاب سامسونگ گلکسی فولد این شکلی خواهد بود
قاب Tough Armor

آنگونه که از روی تصاویر این قاب‌ها قابل مشاهده است، همگی آنها طرحی مشابه خود گوشی دارند و محل صفحه‌نمایش دوم و دوربین‌ها و حسگرها نیز روی آن‌ها به صورت پنجره بازی قرار گرفته است. این قاب در مرکز دارای لولا بوده و همانطور که از پیش نیز مشخص بود، همراه گوشی باز و بسته می‌شود. گلکسی Fold در سه‌ماهه دوم سال 2019 به بازار عرضه می‌شود و از این رو قاب‌های مرتبط با آن از جمله این سه قاب شرکت Speigen نیز در همین حوالی در دسترس قرار می‌گیرند.

منبع

ارسال یک پاسخ