شیائومی را فراموش کنید: Redmi Note 7 مستقل آمد!

0
5547
شیائومی را فراموش کنید: Redmi Note 7 مستقل آمد!

گوشی‌های سری ردمی شیائومی به عنوان مدل‌های ارزان‌قیمت این برند شناخته می‌شوند که در بازارهای هدف شیائومی مثل هند به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌اند. این شرکت اما امروز در اقدامی جالب از جداسازی Redmi و حضور آن در بازار به عنوان یک برند مستقل یاد کرد. این شرکت در همین رابطه، Lu Weibing که زمانی ریاست شرکت ورشکست شده Gionee را بر عهده داشت را به عنوان مدیرکل این برند معرفی کرده که نشان از عزم راسخ شیائومی برای بر کشیدن Redmi به صورت برندی کاملا مستقل دارد. اولین محصول این شرکت جدید که امروز همزمان با این تصمیم به صورت رسمی معرفی شد، Redmi Note 7 نام دارد که یک گوشی میانی رو به بالا با مشخصات کاملا راضی‌کننده و قیمتی به شدت رقابتی و ارزان است. Redmi Note 7 دارای یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت 19.5:9 است که در بالای ان یک ناچ قطره‌ای که دوربین سلفی را در خود جای داده‌ است دیده می‌شود.

شیائومی را فراموش کنید: Redmi Note 7 مستقل آمد!

Redmi Note 7 در بخش پشتی دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL Bright GM1 سامسونگ است که ابعاد آن نیم ایچ بوده و از اغلب سنسورهای موبایلی بزرگ‌تر است. این ابعاد بزرگ‌تر اما با توجه به 48 میلیون پیکسل در نظر گرفته شده روی آن، برتری بزرگی را ایجاد نکرده و عملا به سایز بسیار کوچک پیکسل‌ها یعنی تنها 0.8 میکرون منجر شده است. سامسونگ برای حل مشکل کوچک بودن پیکسل‌ها از فناوری Tetracell که ظاهرا همان Pixel binning است استفاده کرده و با ترکیب چهار پیکسل مجاور با هم به اندازه پیکسلی 1.6 میکرون دست پیدا کرده است. افزایش سایز پیکسل‌ها البته به بهای کاهش 4 برابر وضوح و رسیدن آن تنها به 12 مگاپیکسلع  انجام می‌شود. دیافراگم لنز f/1.8 و فیلم‌برداری حداکثر 1080p با 60 فریم در ثانیه دیگر نکات قابل اشاره در مورد این دوربین را تشکیل می‌دهند. Redmi Note 7 در بخش پشتی،‌ به یک دوربین 5 مگاپیکسلی تعیین عمق میدان و سنسور اثر انگشت نیز مجهز است.

شیائومی را فراموش کنید: Redmi Note 7 مستقل آمد!

پروسسور پردازشی این گوشی از نوع Snapdragon 660 بوده و 3، 4 و یا 6 گیگابایت رم دارد که نسخه 3 گیگابایت رم آن تنها با حافظه 32 گیگابایتی و دو نسخه دیگر با حافظه 64 گیگابایتی ارائه می‌شوند هر سه نسخه امکان ارتقا از طریق اسلات حافظه را نیز دارند.

بلوتوث دستگاه نسخه پنجم و وای‌فای ac آن دو بانده است؛ پورت اتصال سیمی گوشی USB-C بوده و جک هدست نیز در آن حضور دارد. این گوشی دارای یک باتری قدرتمند 4,000mAh است که در صورت تهیه یک شارژر پشتیبانی‌کننده از Quick Charge 4 می‌تواند به سرعت شارژر شود البته درون جعبه Redmi Note 7‌ تنها یک شارژر ساده 10 واتی قرار دارد.

شیائومی را فراموش کنید: Redmi Note 7 مستقل آمد!

قیمت نسخه پایه این مدل با رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی برابر با 999 یوان یا تنها 147 دلار است و دو ورژن دیگر با 4 و 6 گیگابایت رم نیز 1,199 و 1,399 یوان قیمت دارند که معادل 177 و 206 دلار است. هنوز مشخص نیست که این گوشی به جز چین، چه زمانی و در چه کشورهای دیگری توزیع می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ