گلکسی S10 E نام نسخه ارزان‌قیمت پرچمدار سامسونگ؟

0
2414
گلکسی S10 E نام نسخه ارزان‌قیمت پرچمدار سامسونگ؟

تا به امروز خبرهای زیادی مورد خانواده گلکسی S10 سامسونگ که تا یکی دو ماه دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شوند، در دسترس قرار گرفته است که از آن جمله باید به حجم باتری S10، شکل متفاوت حفره درون صفحه‌نمایش گلکسی +S10، حضور پروسسور Exynos 9820 در گلکسی S10 و مجهز شدن سری S10 به صفحه‌نمایش Infinity O اشاره کرد. تا به امروز مشخصات و امکانات گلکسی S10 و S10 پلاس تقریبا به طور کامل تعیین شده و جزئیاتی در مورد گوشی ارزان‌تر این سری که تا به امروز با نام S10 Lite شناخته می‌شود نیز در دسترس قرار گرفته است؛ این گوشی اما طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شده شاید با نام گلکسی S10 E به بازار عرضه شود.

گلکسی S10 E نام نسخه ارزان‌قیمت پرچمدار سامسونگ؟
خبر جدید در این مورد به نقل از یک خرده‌فروشی با سابقه در چین با نام Mibile Fun منتشر شده که امروز به این نکته اشاره کرده است که گلکسی S10 Lite احتمالا با نام گلکسی S10 E در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر فلسفه سامسونگ برای انتخاب این اسم نامشخص بوده و معلوم نیست حرف E در اسم این مدل به چه نکته‌ای اشاره دارد البته در این میان حدس و گمان‌هائی نیز وجود دارد که از آن جمله می‌توان به Economic یا اقتصادی اشاره کرد. نام‌هائی از این دست ممکن است هیچ معنائی را در بر نداشته باشد و برای نمونه، اپل هیچ‌گاه توضیحی در مورد نام iPhone XR ارائه نکرده است.
خرده‌فروشی مذکور به جز اسم گلکسی S10 E جزئیات چندان زیادی را در مورد این گوشی منتشر نکرده و تنها به این نکته بسنده کرده است که این گوشی برخلاف نسخه‌های گران‌قیمت‌تر دستگاه، فاقد سنسور اثر انگشت درون صفحه‌نمایش بوده و به یک فینگرپرینت خازنی عادی در کناره دستگاه بسنده خواهد کرد. جالب‌ترین نکته در مورد S10 E شاید به حضور Snapdragon 855 در این نسخه همچون دیگر گوشی‌های پیشرفته این سری باز می‌گردد.

منبع

ارسال یک پاسخ