طراحی احتمالی گوشی جدید نوکیا با دو دوربین

0
2659
طراحی احتمالی گوشی جدید نوکیا با دو دوربین

امروز یک طرح احتمالی از یک گوشی جدید نوکیا در دسترس قرار گرفته که یک sketch یا design اولیه احتمالی از این گوشی را تصویر می‌کند. آنچه در این گوشی جدید نوکیا بیش از همه چیز جلب نظر می‌کند حضور دو لنز دوربین و نشان زایس در میان آنها است. پیش از این با اینکه در ابتدا از قطع همکاری زایس با نوکیا سخن گفته شده بود اما یکی از مسئولان این شرکت کاملا در پرده به احتمال همکاری این دو اشاره کرده بود.

طراحی احتمالی گوشی جدید نوکیا با دو دوربین

گوشی جدید نوکیا در صورت به تحقق پیوستن این طرح اولیه شباهت‌های فراوانی به طرح‌های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 دارد و دکمه‌های زیر صفحه‌نمایش و حسگر اثر انگشت در این قسمت پیش از این نیز به همین صورت تکرار شده بودند.

طراحی احتمالی گوشی جدید نوکیا با دو دوربین

تا به امروز شایعات فراوانی در مورد ارائه یک گوشی نوکیای پیشرفته با چیپ ست پردازشی Snapdragon 835 منتشر شده بود که البته هیچکدام هنوز به واقعیت نزدیک نشده‌اند بنابراین با توجه به اینکه معمولا گوشی‌های دارای دو دوربین، اسمارت‌فون‌های پیشرفته‌ای به حساب می‌آیند شاید این طرح اولیه نشانی از پرچمدار نوکیا را در خود داشته باشد. البته ذکر این نکته نیز خالی از اهمیت نیست که معمولا برای هر گوشی طرح‌های مختلفی کشیده می‌شود و تضمینی برای اینکه تمامی این طرح‌ها به واقعیت تبدیل شوند وجود ندارد.

منبع

ارسال یک پاسخ