عکس‌هایی از Nokia 9 با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین

0
2523
عکس‌هایی از Nokia 9 با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین

تقریبا یک ماه پیش در اواسط تابستان سال جاری نوکیا 8 به عنوان اولین پرچمدار واقعی نوکیا پس از 3 معرفی شد؛ نوکیا 8 تقریبا همه آن چیزهایی که یک گوشی پرچمدار جدید اندرویدی باید داشته باشد از جمله پردازنده قدرتمند، دوربین دوگانه، حافظه بالا و گزینه‌های اتصال متعدد را داشت اما در یک زمینه نتوانست توجه کاربران خاصی که پیش از این گوشی‌های گلسکی S8 و S8 پلاس سامسونگ و LG G6 را دیده بودند جلب کند؛ در این گوشی از طراحی جدید سال جاری یعنی نمایشگر فول اسکرین خبری نبود و حاشیه‌های زیادی بالا و پایین صفحه‌نمایش به چشم می‌خورد. نوکیا اما ظاهرا این رده را فراموش نکرده و احتمالا در آینده نزدیک مدلی را با این طراحی ارائه می‌کند؛ مدلی که شاید Nokia 9 نام داشته باشد.

عکس‌هایی از Nokia 9 با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین

امروز طرح‌های شماتیکی منتشر شده که از آنها به عنوان تصاویر Nokia 9 یاد شده است و طرحی مشابه گوشی‌های برجسته سال جاری با حاشیه‌های اندک در بالا و پایین صفحه‌نمایش آن به چشم می‌خورد. سنسور اثر انگشت در این تصاویر از زیر صفحه‌نمایش به پشت گوشی و در زیر لنزهای دوگانه زایس منتقل شده است و در بخش جلویی نیز ظاهرا یک پنل OLED با شیشه‌های خمیده به کناره‌ها (درست همانند شیشه خمیده بخش پشتی) دیده می‌شود. سایز این صفحه‌نمایش ظاهرا 5.5 اینچ است هرچند برخی منابع آن را کوچک‌تر و در حد همان 5.3 اینچ نوکیا 8 برشمرده‌اند.

عکس‌هایی از Nokia 9 با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین

چیپ‌ست پردازشی در حالی که فاصله بسیار زیادی با Snapdragon 845 داریم احتمالا همان SD835 است و سنسور نیز مجدد همان IMX258 سونی خواهد بود که یک دوربین رنگی و یک دوربین سیاه و سفید را ارائه می‌کند. طبق ناگفته‌‌ها و ناشنیده‌ها، این گوشی در زمان ارائه به بازار دارای قیمت 750 یورویی بوده و برخلاف نوکیا 8 با استاندارد IP68‌ در برابر نفوذ (تا عمق و زمان مشخص) و گرد و خاک مقاوم است.

منبع

ارسال یک پاسخ