2.3 میلیون کنسول NES کلاسیک توسط نینتندو فروخته شد

0
2248
2.3 میلیون کنسول NES کلاسیک توسط نینتندو فروخته شد

ابتدای تابستان سال گذشته تولد دوباره نینتندو NES: لذت کلاسیک را فقط با 60 دلار به دوست‌داران این کنسول خاطره‌انگیز هدیه کرد پس از آن کنسول NES کلاسیک از فروش و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شد تا جایی‌که در ماه‌های اول یافتن این کنسول در خورده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین تقریبا امکان‌پذیر نبود. چندی پیش اما نینتندو از متوقف کردن فروش کنسول NES کلاسیک خبر داد که با توجه به ادامه استقبال از این دیوایس دوست‌داشتنیع تصمیمی غیر منتظره به نظر می‌رسید. اینک آمار فروشی از این کنسول منتشر شده که شاید خود شرکت سازنده نیز در زمان وارد کردن این محصول به بازار انتظار آن را نداشت.

طبق اطلاعات جدیدی که مسئول نینتندو آمریکا در طی مصاحبه‌ای با TIME به آن اشاره کرده است این شرکت توانسته تا در طی زمان حضور NES Calssic‌ در بازار نزدیک به 2.3 میلیون عدد از این کنسول را به فروش برساند که از 1.5 میلیون عددی که در ماه فوریه گذشته در این مورد منتشر شده بود کاملا بالاتر است. اگر فکر می‌کنید که این اعداد به خوبی نشان‌دهنده این هستند که نینتندو باید این ایده را ادامه دهد باید بگوییم که اشتباه می‌کنید چرا که همین مسئول نینتندو آمریکا به این مسئله اشاره کرده که شرکت از همان ابتدای ارائه این محصول به موقتی بودن آن کرده است.

2.3 میلیون کنسول NES کلاسیک توسط نینتندو فروخته شد
Nintendo SNES Mini

این مسئول نینتندو علت discontinue شدن این کنسول را به منابع محدود و تمایل این شرکت بر تمرکز بر حوزه‌های دیگر دانسته است. پیش از این خبرهایی در مورد امکان ارائه یکی دیگر از کنسول‌های نینتندو به نام SNES Mini به گوش رسیده بود و شاید منظور این مقام نینتندو بر “تغییر تمرکز بر حوزه‌های دیگر” به این مسئله اشاره داشته باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ