مانیتور Space Gaming سامسونگ: 32 اینچ با حداقل جا

0
1649
مانیتور Space Gaming سامسونگ: 32 اینچ با حداقل جا

بازار محصولات مخصوص بازی و گیمینگ در نمایشگاه Gamescom 2019 کاملا داغ بوده و در حالی‌که روز گذشته شرکت Alienware از مانیتور گیمینگ و کامپیوتر دسک‌تاپ Aurora R9 خود رونمایی کرد حالا نوبت به سامسونگ برای نمایش جدیدترین محصول خود در این رده رسیده است. مانیتور Space Gaming سامسونگ برای حل یکی از قدیمی‌ترین مشکلات مانیتورهای مخصوص بازی یعنی اشغال کردن فضای زیاد روی میز کاربران طراحی شده و در آن امکان چسبیدن صفحه‌نمایش به‌طور کامل به سمت دیوار وجود دارد. مانیتور Space Gaming جدید سامسونگ که با عنوان SR75Q نیز شناخته می‌شود جدا از طراحی، روی نرخ فریم در ثانیه و تجربه بصری بدون مشکل برای کاربران متمرکز شده است.

مانیتور Space Gaming سامسونگ: 32 اینچ با حداقل جا

ابعاد این صفحه‌نمایش 32 اینچی بوده و کاملا فلت و بدون خمیدگی طراحی شده‌ است. این طراحی فلت همراه با نوع خاص پایه مانیتور، امکان چسبیدن گوشی به دیوار را داشته و بدین‌ترتیب فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وضوح این صفحه‌نمایش برخلاف مدل پیشین این رده از 4K به 1440×2560 پیکسل تقلیل یافته است. نرخ به‌روزرسانی این مانیتور 144 هرتز است و از FreeSync شرکت AMD نیز پشتیبانی می‌کند.

کابل پاور و HDMI این مانیتور به کمک گیره ارائه شده همراه دستگاه قابل جمع شدن و پنهان شدن دارند که این موضوع نیز در جلوه ظاهری دستگاه تأثیر مثبتی بر جای می‌گذارد. سامسونگ هنوز قیمت مانیتور Space Gaming را مشخص نکرده اما به گفته این شرکت، زمان حضور آن در بازار به سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی موکول شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ