مدیر زایس طراحی دوربین سه‌گانه Nokia 7.2 را لو داد!

0
1652
مدیر زایس طراحی دوربین سه‌گانه Nokia 7.2 را لو داد!

نزدیک به شش ماه پیش در جریان نمایشگاه MWC 2019 شرکت HMD از گوشی رده پایین Nokia 3.2 رونمایی کرد و  دو ماه پیش نیز نوکیا 2.2 با طراحی نزدیک به مدل پیشین عرضه شد. این شرکت حالا خود را برای معرفی یک اسمارت‌فون رده میانی رو به بالا یعنی Nokia 7.2 آماده می‌کند و در طی چند هفته اخیر بارها و بارها اطلاعاتی در مورد این گوشی از تأییدیه اپراتوری و رندرهای قاب گرفته تا نتایج بنچ‌‌مارک منتشر شده است. Nokia 7.2 اما حالا با یک تأییدیه نسبتا رسمی در مورد یکی از اجزای اصلی آن یعنی دوربین روبرو شده است.

مدیر زایس طراحی دوربین سه‌گانه Nokia 7.2 را لو داد!

خبر جدید و تقریبا رسمی در این رده را Joachim Kuss مسئول بخش ارتباطات گروه زایس (شریک بخش تصویربرداری موبایل نوکیا در ساخت لنز) در طی یک توییت منتشر کرد؛ در این توییت که نمایش دادن گوشی نوکیا 7.2 به برخی رسانه‌ها و شرکای فنی اشاره شده بود، یک عکس دیده می‌شد که ظاهرا قرار نبوده به این صورت منتشر شود و به همین علت نیز پس از لحظاتی حذف شد. این لحظات کوتاه البته برای ذخیره تصویری که ظاهرا بخش پشتی Nokia 7.2 را نشان می‌‌دهد، کافی بوده است.

مدیر زایس طراحی دوربین سه‌گانه Nokia 7.2 را لو داد!

طبق خبرها و شایعات روزهای اخیر، نوکیا 7.2 ظاهرا با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی همراه با دو واحد تصویربرداری دیگر یکی برای برداشت واید و دیگری برای عمق میدان معرفی شده که در کنار یک فلش LED، درون یک مجموعه دایره‌شکل برآمده در بخش پشتی و بالای سنسور اثر انگشت قرار گرفته‌اند. این طراحی پیش از این نیز در تصاویری که نوکیا 7.2 را درون قاب نشان می‌داد، به نمایش درآمده بود.

نوکیا  7.2 ظاهرا قرار است در نمایشگاه IFA 2019 در ماه آینده در برلین آلمان همراه با نوکیا 6.2 به نمایش گذاشته شود و طبق اطلاعات تأیید نشده، در آن از پردازنده Snapdragon 710، رم 6 گیگابایتی، صفحه‌نمایش 6.2 اینچی فول اچ‌دی و باتری 3,500mAh بهره خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ